ARICEPT - Zastosowanie ?

1. Data: 2001-12-18 19:46:43

Temat: ARICEPT - Zastosowanie ?
Od: "CrazyIvan" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że to lek p/aldshaimerowski, ale może ktoś wie coś na temat stosowania
go u ludzi (tylko!) z zab. koncentracji

2. Data: 2001-12-18 22:42:58

Temat: Re: ARICEPT - Zastosowanie ?
Od: "Psychiatria Online" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że to lek p/aldshaimerowski, ale może ktoś wie coś na temat
stosowania
> go u ludzi (tylko!) z zab. koncentracji

Gdzieś czytałem o takich próbach, jednak na razie bez sukcesów.
Generalnie, nie radze testować na sobie. Ta grupa leków nadal nie jest
jeszcze dobrze zbadana.

--
---
Pozdrowiania

3. Data: 2001-12-22 15:09:30

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ty krejzi iwan !!!:)))))
ty sie lepiej ucz normalnie o anie jakies aricepty bedziesz wyszukiwal od
jednego takiego psychiatry zxaslyszane , zaraz sprawdze ,juz wiem to
donepezil wybiorczy inh acetylocholinesterazy ,poprawa zdolnosci poznawczych
itp
ale wiesz biegunka slinotok skurcze miesniowe zmeczenie bradykardia
a jak przedawkujesz to uuu ojomisko bracie
pozdrawiam i trzym sie w czehii

4. Data: 2001-12-23 21:10:23

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale wiesz biegunka slinotok skurcze miesniowe zmeczenie bradykardia
> a jak przedawkujesz to uuu ojomisko bracie

pomijajac experimenta na sobie, to pewnie zamiast 500 pln za opakowanie
Ariceptu moglbys kupic duuuuzo porcji amfetaminki przedegzaminacyjnej... :-)) -
i bardziej skuteczna, i mniej niezdrowa... no, ewentualnie mozesz zakupic na
recepte P, 'tylko' za jedyne 150 pln...

adam

dotyczy zdejmowania szwow
Arbitralnie o cisnieniomierzach...