Gres 120x60 cm ile za położenie?

1. Data: 2007-08-30 20:07:46

Temat: Gres 120x60 cm ile za położenie?
Od: "marek onet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zakupiłem gres o wym. 120x 60 cm i teraz szukam fachofca aby mi je ułożył.
Narazie znalazłem jednego który się wogóle tego podejmnie bo większość nie
chciała (nie wiem z jakich powodów ale mówili że nie da rady).
Za ułożenie 1 m2 zażyczył sobie 100 zł .
Czy to jest dobra cena ?

pozdrawiam

Marek

2. Data: 2007-08-30 20:17:34

Temat: Re: Gres 120x60 cm ile za położenie?
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek onet" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Za ułożenie 1 m2 zażyczył sobie 100 zł .
> Czy to jest dobra cena ?
Dużo. Normalnie położenie m2 glazury - w Warszawie przynajmniej - kosztuje 50
zł. No ale rozumiem, że konkurencji za bardzo nie ma

3. Data: 2007-08-30 20:26:59

Od: "marek onet" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek wrote:

> Dużo. Normalnie położenie m2 glazury - w Warszawie przynajmniej -
> kosztuje 50 zł. No ale rozumiem, że konkurencji za bardzo nie ma

Facet tłumaczył że sam nie da rady połozyć takiej płytki i potrzebuje
pomocnika .
Ale mimo wszystko myślę że za drogo .
Mam do położenie powieżchnię 100 m2 przy takiej ilości myślę że powinien byc
jakis rabat .
Jak nikogo nie znajde to pewnie się zgodzę bo czas nagli.

pozdrawiam

marek

4. Data: 2007-08-31 05:23:46

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> jaQbek wrote:
> Facet tłumaczył że sam nie da rady połozyć takiej płytki i potrzebuje
> pomocnika .
A muszą być takie wielkie płyty ? Generalnie im większe płytki, tym trudniej się
je kładzie.

5. Data: 2007-08-31 06:25:47

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

> Generalnie im większe płytki, tym trudniej się
> je kładzie.

;)
Trzeba było słyszeć mojego speca, kiedy powiedziałem, że planuję płytki
10x10cm.

P.

6. Data: 2007-08-31 07:03:27

Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

> ;)
> Trzeba było słyszeć mojego speca, kiedy powiedziałem, że planuję płytki
> 10x10cm.

Albo mnie jak ukladalem sobie mozaike 3x3 cm na wannie hehe

Ryba

7. Data: 2007-08-31 11:49:47

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Aug 2007 09:03:27 +0200
"Ryba" <t...@b...tlen.pl> napisał:

> Albo mnie jak ukladalem sobie mozaike 3x3 cm na wannie hehe

Przecież mozaika jest w wiąkszych kawałkach podklejonych siatką

--
Tomasz Nowicki

8. Data: 2007-08-31 11:55:34

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Aug 2007 22:26:59 +0200
"marek onet" <m...@p...onet.pl> napisał:

> Facet tłumaczył że sam nie da rady połozyć takiej płytki i potrzebuje
> pomocnika .
> Ale mimo wszystko myślę że za drogo .

Drogo, ale jeśli facet ma łatwiejszą robotę pod ręką, to żąda tyle,
żeby mu się opłacało - teraz mamy rynek wykonawcy, zwłaszcza w Wawie.
Pomocnika na pewno musi mieć i to kumatego, bo takie duże płyty to
naprawdę ciężko się układa, a zwłaszcza - docina. Droby błąd, nie taki
ruch i idzie się j...ć ładne kilka złotych. 90% kafelkarzy po prostu
nie umie takich płyt układać i dlatego odmawiają. Mam nadzieję, że
chodiaż zaprojektowałeś rozkład płyt tak, by było jak najmniej cięcia?

> Mam do położenie powieżchnię 100 m2 przy takiej ilości myślę że
> powinien byc jakis rabat .

Kpisz czy o drogę pytasz? Jakbyś miał 1000m2, to może tak. Sto to nic
wielkiego.

> Jak nikogo nie znajde to pewnie się zgodzę bo czas nagli.

Najpierw dokładnie sprawdź, czy facet dobrze robi - szkoda pieniędzy i
czasu, jeśli fuszer

--
Tomasz Nowicki

9. Data: 2007-08-31 12:33:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> Przecież mozaika jest w wiąkszych kawałkach podklejonych siatką

Może na wagę kupił? ;-)

Qra

10. Data: 2007-08-31 13:55:32

Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> Przecież mozaika jest w wiąkszych kawałkach podklejonych siatką

No jest. I co z tego. Ukladales kiedys mozaike ?
Bo ja pierwszy raz :)
i ciezko bylo utrzymac jednakowe fugi
bo ta siatka pod wplywem mokrego kleju troszeczke sie naciagala.

Ryba

zakup domu z rynku wtornego.
mieszkanie wlasnosciowe a elektryka - kto odpowiedzialny SM?
Lodówka LG-Samsung, jaka?
Prowadnice bluma
Pranie poduszek raz jeszcze