Re: Gronkowiec?

From: 3P <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Gronkowiec?
Date: Sun, 27 Dec 2009 22:50:35 +0100

Dnia 27-12-2009 o 22:42:06 medea <e...@p...fm> napisał(a):

> A czy Ty w ogóle masz pewność, że to gronkowiec, a nie np. trądzik
> różowaty?
>
> Ewa

Nie, nie mam. Ale nikt z lekarzy nie planował tego sprawdzić. Ale z opisu
i zdjęć w sieci to mam czyraki, a nie zwykły trądzik, a te są często
powodowane przez gronkowce i paciorkowce, zwłaszcza przy słabej odporności
organizmu. A jak napisałem wcześniej często się przeziębiam, więc chyba
mam kiepską odporność.

Zwykłe pryszcze od czasu do czasu się pojawiały, ale w małych ilościach i
szybko znikały. A to to mam w jednym miejscu prawie cały czas. Trądzik
miałbym na całej twarzy (ciele).