Gronkowiec złocisty

1. Data: 2004-02-24 17:05:09

Temat: Gronkowiec złocisty
Od: "Maciek" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwalczyć gronkowca w gardle? Miałem robiony wymaz brałem kilka
antybiotyków i nic nie pomaga.

2. Data: 2004-02-24 18:07:49

Temat: Re: Gronkowiec złocisty
Od: "Marzenka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Z własnego doświadczenia wiem że gronkowca antybiotykami nie wyleczysz.
Zgłos się do dobrego laryngologa może on coś pomoże. Ale na początek należy
zrobić wymaz do autoszczepionki.
Jest taki lek o nazwie BACTROBAN który powinien pomóc.
Powodzenia

3. Data: 2004-02-24 18:20:18

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Z własnego doświadczenia wiem że gronkowca antybiotykami nie wyleczysz.
> Zgłos się do dobrego laryngologa może on coś pomoże. Ale na początek

...która nie zawsze pomaga

> Jest taki lek o nazwie BACTROBAN który powinien pomóc.

To jest maść i to antybiotykowa (twierdzisz że antybiotyki nie pomagają ;-)
Raczej do smarowania gardła się nie nadaje.

O.

4. Data: 2004-02-24 19:59:24

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest taki lek o nazwie BACTROBAN który powinien pomóc.
a jak chcesz stosować bactroban do gardła?

5. Data: 2004-02-24 20:37:41

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-02-25 12:37:15

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwalczyć gronkowca w gardle? Miałem robiony wymaz brałem kilka
> antybiotyków i nic nie pomaga.

A może bakteriofagi? We Wrocławiu tak leczą.
Moja siostra po 4 nieskutecznych seriach antybiotyków tak właśnie wyleczyła
antybiotyk.

Nie jestem lekarzem, ale wydaje mi się, że można tez do wymazu zrobić
dodatkowo antybiogram, czyli badanie, na jaki antybiotyk bakteria reaguje,
nie kosztuje to zbyt wiele, a na pewno skraca leczenie.

--
pozdrawia KingAM

"Zapierdzielasz na wysokich obrotach żeby na butelczynę chleba zarobić,
to potem się tak dzieje" [Gajowy Marucha]

7. Data: 2004-02-26 13:30:37

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> witam
Rzeczywiście trudno byłoby gardło posmarować maścią ale od czego mamy nos.
BACTROBAN wpuszczamy do nosa 4x dziennie i lezymy około pół godziny po każdym
posmarowaniu oczywiście.
I ręczę że wszystko spłynie do gardła.
Mam w tym pewne doświadczenie gdyz od 1.5 roku leczę śię na gronkowca
złocistego w gardle.
Wypróbowałam już wszystkie możliwe antybiotyki. Ostatni był własnie BACTROBAN.
I jak na razie od miesiąca nic się nie dzieje. Do tej pory srednio co 3
tygodnie miałam stan zapalny i oczywiscie dostawałam antybiotyk.
Robiłam juz wymaz na autoszzcepionkę ale nic nie wyszło. POtem po jakimś
czasie robiłam znowu wymaz i wyszedł niel.
Dostałam skierowanie na ponowne wykonanie wymazu do autoszczepionki.
Także wyleczenie gronkowca złocistego to bardzo zmudna praca często lekarze
przepisują co się da wszystko po kolei po prostu eksperymentują.

Procedura zmiany specjalisty - POMOCY!!!
Wezly chlonne
temperatura jąder
niemiarowosc zatokowa typu oddechowego
Pocenie sie