temperatura jąder

1. Data: 2004-02-24 15:32:25

Temat: temperatura jąder
Od: "Di" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, i pytam : czy to normalne że po wysiłku fizycznym typu bieganie,
rower itp moje jądra są troche mniej ciepłe, prawie że chłodne ?

2. Data: 2004-02-24 16:07:17

Temat: Re: temperatura jąder
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, i pytam : czy to normalne że po wysiłku fizycznym typu bieganie,
> rower itp moje jądra są troche mniej ciepłe, prawie że chłodne ?

TAK

3. Data: 2004-02-24 16:07:39

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, i pytam : czy to normalne że po wysiłku fizycznym typu bieganie,
> rower itp moje jądra są troche mniej ciepłe, prawie że chłodne ?

Ja tez tak mam :P (hehe)

4. Data: 2004-02-24 17:54:46

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Feb 2004 16:32:25 +0100, Di wrote:

> Witam, i pytam : czy to normalne że po wysiłku fizycznym typu bieganie,
> rower itp moje jądra są troche mniej ciepłe, prawie że chłodne ?

<głupawka mode>
Na spotkaniu towarzyskim 3 panie porównywały walory swoich mężów. Jedna
z nich zauważyła, że jej mąż (Staś dajmy na to) ma zawsze chłodne jądra.
Druga potwierdziła, mówiąc że Zdziś ma tak samo. Trzecia nie była pewna,
więc pognała do domu, po czym nie mogąc się doczekać weryfikacji
zaciągnęła męża do łóżka, sprawdziła i wykrzyknęła:
- Mieciu, ty masz tak samo zimne jajka jak Staś i Zdziś!...
Ciągu dalszego opisywać nie będę, bo nie lubię drastycznych scen:)
</głupawka mode>

(z góry przepraszam wszystkich, którzy poczuli się urażeni; mam
infekcję, czuję się podle i dzień w pracy mi się właśnie kończy)

Moszna jest po to, żeby zapewnić jądrom temperaturę optymalną dla
spermatogenezy, a ta jest nieco niższa, niż 36.7. Po to właśnie moszna
ma zdolność kkurczenia się (jeśli jest zimno) i 'wydłużania' (jeśli
ciało jest gorące - jądra oddalają się od źródła ciepła), i liczne
gruczoły potowe. Stąd jeśli rozgrzałeś się solidnie w czasie wysiłku
(tepperatura dajmy na to 37.5) - nic dziwnego, ze jądra wydają ci się
chłodne (powiedzmy 36.4).

:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

5. Data: 2004-02-25 06:55:02

Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

normalka - moszna dziala jak termos

Simonto

Użytkownik "Di" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam, i pytam : czy to normalne że po wysiłku fizycznym typu bieganie,
> rower itp moje jądra są troche mniej ciepłe, prawie że chłodne ?
>
> Pozdrawiam

niemiarowosc zatokowa typu oddechowego
Pocenie sie
Akupunktura, hipnoza i fenomen Gangesu :)))
Wątroba - co tu jest napisane
ciąża i problemy