Wezly chlonne

1. Data: 2004-02-24 15:49:50

Temat: Wezly chlonne
Od: "Pol" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to sa wezly chlonne. skad mam wiedziec czy mam powiekszone czy nie, po
czym to poznac. dzieki za odpowiedzi.

2. Data: 2004-02-24 19:57:14

Temat: Re: Wezly chlonne
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to sa wezly chlonne.
sprawdź w google
> skad mam wiedziec czy mam powiekszone czy nie, po
> czym to poznac.
nagle w miejscu (w charakterystycznych mejschach,np. w pachwinie, pod
pachami,...), gdzie zazwyczaj "nic nie było" możesz wyczuć pod skórą
"gulki". często dochodzą do tego objawy infekcji lub stanu zapalnego.

3. Data: 2004-02-25 13:37:42

Od: "Pol" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za szybka odpowiedz, teraz juz wiem :)

4. Data: 2004-02-25 20:05:07

Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bagatelizuj tego...To może być nie tylko stan zapalny ale coś innego(
tfu,tfu..).Zależy gdzie i jak.Pojedyncze "gulki"? Pakiet?Gdzie? W
nadobojczach( nad obojczykami).Po której stronie ( po prawej to NATYCHMIAST
rtg płuc!)Na szyji?(to może być stan zapalny)Podżuchwowe( przewlekłe stany
zapalne gardła).Opisz dokładniej co i jak.Na razie.Pozdrawiam.

5. Data: 2004-02-26 19:28:03

Od: "Pol" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Rafał za ostrzezenie ale ja tylko pytalem co to jest bo nie umialem
znalesc konkretnej odpowiedzi gdzie co i jak. Naszczescie jestem zdrowy i
nic takiego nie mam. Jeszcze raz dziekuje za szybka odpowiedz. Pozdrawiam.

6. Data: 2004-02-26 19:38:00

Od: "Rafał Czerwczak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> tfu,tfu..).Zależy gdzie i jak.Pojedyncze "gulki"? Pakiet?Gdzie? W
> nadobojczach( nad obojczykami).Po której stronie ( po prawej to NATYCHMIAST

Zaciekawiło to mnie. Dlaczego powiększenie węzłów akurat po prawej stronie
jest wskazaniem do RTG płuc??

7. Data: 2004-02-26 20:35:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

temperatura jąder
niemiarowosc zatokowa typu oddechowego
Pocenie sie
Akupunktura, hipnoza i fenomen Gangesu :)))
Wątroba - co tu jest napisane