Re: Grupa zyje jeszcze?

Data: 2020-09-21 12:55:42
Temat: Re: Grupa zyje jeszcze?
Od: trybun <M...@j...cb>

W dniu 20.09.2020 o 17:12, Sylvio Balconetti pisze:

> Tym razem bylismy w okolicach malo znanych turystycznie poza Austria,
> choc Ötschergraben (wawoz Ötschera) nazywany jest tam austriackim
> Grand Canyon. Patrzac na rejestracje aut to jakies 85% byli tam
> Austriacy, a reszta to Niemcy oraz czasem Holendrzy (oni sa wszedzie).
> Slyszalo sie slowenski, bo ich jest na poludniu wiecej. W gorach tez
> angielski. W Graz bylo duzo turystow, ale trudno bylo rozpoznac
> narodowosc, bo parkowalismy w duzym garazu (drogo!). A na autostradach
> bylo roznie, choc wiecej miejscowych, pozniej Niemcy, Wegrzy itd. W
> [...]

A tym bardziej pewnie nie znasz jej jako Polak. Zresztą w Niemczech nie
wiele lepiej - mit o Polaku-złodzieju wcale nie zanika.  Nie mówię że
Polacy to anioły wcielone, ale przypisywanie zła konkretnej nacji chyba
nie przystoi cywilizowanym krajom..

Swoją drogą - co było nie tak z tym Sobieskim że Wiedeńczycy przyjmowali
go tak niechętnie?