Grupa zyje jeszcze?

41. Data: 2020-10-03 12:32:56

Temat: Re: Grupa zyje jeszcze?
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2020 o 23:10, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
echten-in-europa-aber-nicht-in-polen

utschland-1384561305188520/

YZeXedsY5qBrhb2Qu5dSs5

6lkerungsaustausch-2120671937983339/

%C3%BCr-Soziale-Medien-575571749535542/

> :-)
>
> To ciekawsze
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721577
16213280502/with/50405641776/

Kraj ogólnie ładny, uporządkowany i zadbany,. Szkoda tylko że ludzie
jacyś tacy niekompatybilni z Polakami.

42. Data: 2020-10-03 14:29:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2020 o 12:27, trybun pisze:

> ale słuchać
> obelg z ust kogo jak kogo ale od Niemców to jakieś jaja. Może
> przypomnienie im

Im? To znaczy komu?
Nie wszyscy Niemcy rzucają obelgami, kretynie.

> choć od czasu do czasu o ich złodziejstwie w Polsce

Nie wszyscy Niemcy to złodzieje, kretynie.

> sprawi że w końcu przyjdzie opamiętanie.

Do kogo ma przyjść to opamiętanie?

Czy do ciebie przyjdzie opamiętanie, gdy będą ci przypisywać czyjeś
winy, których nie popełniłeś?

Od czasu do czasu przypominam ci, że jesteś nieukiem, który nie wie jaki
Ziemia ma kształt, że jesteś zwykłym prostakiem i chamem wychwalającym
właściciela Korei Płn. i hitlerowskich oficerów, przypominam ci twoje, a
nie czyjeś brednie i jakoś nie przychodzi do ciebie opamiętanie.

I ty chcesz pouczać innych ludzi tylko dlatego, że przez przypadek mają
taką a nie inną narodowość?
Co za głąb...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2020-10-03 14:35:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2020 o 12:32, trybun pisze:

16213280502/with/50405641776/

> Kraj ogólnie ładny, uporządkowany i zadbany,. Szkoda tylko że ludzie
> jacyś tacy niekompatybilni z Polakami.

Szkoda, że u nas ludzie tacy niekompatybilni z innymi ludźmi.
Może właśnie dlatego tam jest tak zadbane, bo na szczęście nie są
kompatybilni.

Dlaczego to niby cały świat ma dostosowywać się do Polaków (do Polaków,
czyli do kogo? Do psycholi pokroju Rydzyka? Do poziomu "inteligencji"
polityków pisu może?), a nie odwrotnie?
Do psycholi, którzy nie wiedzą jaki Ziemia ma kształt? (Jesteś Polakiem?)

Co za głąb...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2020-10-03 17:06:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 października 2020 12:30:27 UTC+2 użytkownik trybun napisał:

echten-in-europa-aber-nicht-in-polen

utschland-1384561305188520/

YZeXedsY5qBrhb2Qu5dSs5

6lkerungsaustausch-2120671937983339/

%C3%BCr-Soziale-Medien-575571749535542/

8107,parlament-europejski-chce-utworzenia-europejski
ej-policji-finansowej.html

> Zdaje się że idea Zjednoczonej Europy coraz bardziej zaczyna zjeżdżać na
> manowce. Może czas pomyśleć o Polexicie i jakiejś unii z Białorusią,
> Ukrainą i innymi chętnymi sąsiadami? Oczywiście bez żadnych protektorów
> zewnętrznych, zwłaszcza tych uprawiających imperializm.

Już złapałeś wirusa KPCh (Covid-19) czy zamierzasz go mieć?

45. Data: 2020-10-04 02:28:27

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-03 12:27, trybun wrote:

echten-in-europa-aber-nicht-in-polen

echten-in-europa-aber-nicht-in-polen

> No właśnie,. Aż dziw że wobec takiej szwabskiej postawy my w sumie
> zawsze pozostajemy bierni. Nie jesteśmy wcieleniem dobra, ale słuchać
> obelg z ust kogo jak kogo ale od Niemców to jakieś jaja. Może
> przypomnienie im choć od czasu do czasu o ich złodziejstwie w Polsce
> sprawi że w końcu przyjdzie opamiętanie.

Winston Churchill, juz sto lat tem, proponowal: "Niemcy powinno się
bombardować co 50 lat, profilaktycznie, bez podania przyczyny."

//a tu jeszcze jedna, swiezutka okazja... tera, znow bedom nas glodzic,
razem z Wengrami...!

https://www.deutschlandfunk.de/eu-rechtsstaatsberich
t-die-lage-in-polen-und-ungarn-ist.795.de.html?dram:
article_id=484972

https://tinyurl.com/y2kr3np4

46. Data: 2020-10-04 02:32:15

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-03 12:30, trybun wrote:

> [...]
> Ukrainą i innymi chętnymi sąsiadami? Oczywiście bez żadnych protektorów
> zewnętrznych, zwłaszcza tych uprawiających imperializm.

Wszystko na to wskazuje, ze tak to siem wlasnie skonczy i bendziemy
musieli sami z najblizszymi somsiadami obronic swojom suwerennosc przed
Niemcem i Moskalem...

47. Data: 2020-10-07 11:49:24

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2020 o 02:28, Stefania Harper pisze:

> [...]
> glodzic, razem z Wengrami...!
>
> https://www.deutschlandfunk.de/eu-rechtsstaatsberich
t-die-lage-in-polen-und-ungarn-ist.795.de.html?dram:

Problem jednak w tym że akurat sir Winston to się wypowiadał na zasadzie
"przyganiał kocioł garnkowi",. W niczym nie był lepszy od szkopów.

Tzn, - jak głodzić, np zakaz importu słoniny duńskiej, zwanej mocno na
wyrost boczkiem?

48. Data: 2020-10-07 11:49:42

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2020 o 17:06, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Już złapałeś wirusa KPCh (Covid-19) czy zamierzasz go mieć?

Wirusa to mam od dawna, jednak nie jest to na pewno wirus KPCh.

49. Data: 2020-10-07 11:50:44

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2020 o 02:32, Stefania Harper pisze:

> Wszystko na to wskazuje, ze tak to siem wlasnie skonczy i bendziemy
> musieli sami z najblizszymi somsiadami obronic swojom suwerennosc
> przed Niemcem i Moskalem...

Wolałbym obrony suwerenności przed rzeczywistymi jej nam zaborcami.
Szkopy czy Rusek nie zgłaszają jakichś roszczeń terytorialnych  i nie
pchają się do nas z wojskiem i szemranymi interesami. I niestety nawet w
największej nowej unii nie obronimy się przed szwabami i ruskiem gdy
będziemy prowadzić  agresywną politykę wobec nich. Np. po co nam się
wtrącać gdy szwab chce od ruska gazu?

50. Data: 2020-10-08 06:39:31

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-07 11:49, trybun wrote:

> [...]
> "przyganiał kocioł garnkowi",. W niczym nie był lepszy od szkopów.
>
> Tzn, - jak głodzić, np zakaz importu słoniny duńskiej, zwanej mocno na

//ale, ten 'boczek', to on podobno, z niemieckich swin byl...?

sny
ludzie o czarnej skorze
reklamacja
Marksizm kulturowy? To już było.