Gryzący sweterek

1. Data: 2003-02-19 15:58:16

Temat: Gryzący sweterek
Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pewien problem. Kupilam sobie wczoraj sweterek, pol-golfik z serii tych
"milusich w dotyku".Dzis go zalozylam idac na moje najecia i nagle poculam
ze strasznie mnie gryzie pod szyja. Najpierw myslalam ze moze to ta srebrna
nitka ktora jest wyszywany, ale raczej nie. Mam bowiem duzo wyszywanych
swiecacych ciuszkow i wczeniej problemu nie bylo. Teraz mimo iz go sciaglam
nadal mnie swedzi szyjka, i inne ciuchy tez jakby mnie zaczely gryzc.
Wypralam go i wyplukalam w plynie (farbowal strasznie!!!) i mam nadzije ze
to cos pomoze.
Jak myslicie? to uczulenie? jak na takie swedzenie zaradzic?

Pozdrawiam
Ania

______________ Ania
ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me
______________

1. Data: 2003-02-19 18:19:28

Temat: Re: Gryzący sweterek
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Anutka wrote:
> [...]
> to cos pomoze.
> Jak myslicie? to uczulenie? jak na takie swedzenie zaradzic?

Hejka!

To najprawdopodobniej jest uczulenie. Wez sobie wapno musujace, a
swedzace zmiany posmaruj Fenistilem, czy podobna mascia np. na
ukaszenia komarow. Mozesz sobie tez zrobic kapiel letnia w krochmalu z
maki ziemniaczanej.
Natomiast sweterek wypierz dokladnie, najlepiej w jakims delikatnym
proszku dla dzieci. Jesli sie przy nastepnym zalozeniu sweterka objawy
powtorza, to obawiam sie, ze bedziesz musiala z niego zrezygnowac...

Pozdrawiam cieplo

witam
guam
Joanna do wlosow - co zacz?