witam

1. Data: 2003-02-19 14:44:46

Temat: witam
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam na imię Beata i parę dni temu natknęłam się na pl.rec.uroda.
Poczytywałam sobie troszkę i w końcu przemogłam się-postanowiłam "coś"
napisać, no i piszę.
Uprzedzam też, że pewnie częściej tu zajrzę, jak na kobietę przystało, bo
podoba mi się ta grupa.

Pozdrawiam cieplutko
Beata

1. Data: 2003-02-19 15:01:24

Temat: Re: witam
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"becik" <b...@p...fm> wrote in message
> Witam wszystkich.
> Mam na imię Beata i parę dni temu natknęłam się na pl.rec.uroda.

Czesc, masz swietnego nicka :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-19 17:23:29

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisać, no i piszę.
> Uprzedzam też, że pewnie częściej tu zajrzę, jak na kobietę przystało, bo

Witaj Beatko:), grupa jest fajna więc zaglądaj jak najczęściej.

Hanuś

1. Data: 2003-02-19 17:26:21

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisać, no i piszę.
> Uprzedzam też, że pewnie częściej tu zajrzę, jak na kobietę przystało, bo

Witam bardzo serdecznie

Małgośka

1. Data: 2003-02-19 19:01:39

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "becik" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> napisać, no i piszę.
> Uprzedzam też, że pewnie częściej tu zajrzę, jak na kobietę przystało, bo

Dzien doberek:-)
Witamy i zyczymy milego czytania:-)
A tak na marginesie mozna wiedziec skad jestes?

Kropelka

1. Data: 2003-02-19 19:08:25

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisać, no i piszę.
> Uprzedzam też, że pewnie częściej tu zajrzę, jak na kobietę przystało, bo

Witam Cie rownie serdecznie
Pozdrawiam
Mania

1. Data: 2003-02-19 21:07:42

Temat: Odp: witam
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Również witam serdeczniie!

pozdrawiam
Ania z Wrocława

1. Data: 2003-02-20 09:22:26

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> "becik" <b...@p...fm> wrote in message
>
> Czesc, masz swietnego nicka :)
>
>dzięki, coś w tym musi być bo już nie pierwsza osoba zwraca na to uwagę
:)))))))

1. Data: 2003-02-20 09:24:45

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanu?" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Witaj Beatko:), grupa jest fajna więc zagl?daj jak najczę?ciej.
>
> --
> Pozdrawiam
> Hanu?
>
> jasne, grupa jest bardzo fajna, i nie wydaje mi się żeby jakakolwiek
"rasowa kobieta" mogła się jej oprzeć.

1. Data: 2003-02-20 09:25:55

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

podoba mi się ta grupa.

> Dzien doberek:-)
> Witamy i zyczymy milego czytania:-)
> A tak na marginesie mozna wiedziec skad jestes?

Cześć, czyta się miło,nie ulega wątpliwości, można się czegoś dowiedzieć,
poradzić, po prostu cool.
A jestem z Krakowa

Pozdrawiam
Beata>