Grzejnik Instal Projekt - czy warto

1. Data: 2005-10-25 08:29:17

Temat: Grzejnik Instal Projekt - czy warto
Od: Sławek <s...@p...mr.com.pl.bezkoncowki> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Takie pytanie: co sądzicie o grzejnikach łazienkowych firmy Instal Projekt??
Konkretnie mam na myśli model GŁ-1P. Oczywiście byłem w kilku sklepach i w
każdym mówią coś innego. Więc jak już mam kupić, chciałbym wiedzieć, czy warto
czy nie. A jak nie ten, to jaki. Ma ktoś z was jakieś uwagi/doświadczenia w tym
temacie??

Dziękuję i pozdrawiam
Sławek.

2. Data: 2005-10-25 08:40:00

Temat: Re: Grzejnik Instal Projekt - czy warto
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@p...mr.com.pl.bezkoncowki> napisał w
wiadomości news:djkqd4$321$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]co sądzicie o grzejnikach łazienkowych firmy Instal Projekt??[...]

Wiszą. Grzeją. :)

Zamawialiśmy kolorowe, dotarły w uzgodninym terminie, działają bez zakłóceń.
Właściwie nie wiem, co o nich sądzić :), ale nie mam się do czego
przyczepić.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2005-10-25 08:51:34

Od: Sławek <s...@p...mr.com.pl.bezkoncowki> szukaj wiadomości tego autora

> Wiszą. Grzeją. :)
>
> Zamawialiśmy kolorowe, dotarły w uzgodninym terminie, działają bez zakłóceń.
> Właściwie nie wiem, co o nich sądzić :), ale nie mam się do czego przyczepić.

Też mi się tak wydawało, że co może być nie tak w grzejniku. Sprzedawcy chyba
czasami przesadzają (albo po prostu sprzedają inne i dlatego mówią, że takie
akurat są do niczego). Wolałem jednak zapytać innych użytkowników, czy
przypadkiem czegoś w tym nie ma.

Dzięki i pozdrawiam
Sławek.

4. Data: 2005-10-25 08:55:57

Od: Adam Głaszcz <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <s...@p...mr.com.pl.bezkoncowki> napisał w
wiadomości news:djkrnv$7u3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> że takie akurat są do niczego). Wolałem jednak zapytać innych
> użytkowników, czy przypadkiem czegoś w tym nie ma.

Jedyne z czym sie spotkalem i co bylo nie tak to pekajaca farba.
Nie wiem jaki byl to grzejnik.
Farba pekala w miejscu gdzie na grzejniku byla wieszana mokra scierka.
Ale przed zakupem tego nie sprawdzisz.

Adam

5. Data: 2005-10-25 21:34:00

Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Projekt?? Konkretnie mam na myśli model GŁ-1P. Oczywiście byłem w kilku
> sklepach i w każdym mówią coś innego. Więc jak już mam kupić, chciałbym

zauważyłem ze to cos takiego
http://sklep.pharmgas.com.pl/~gad/catalog/index.php/
manufacturers_id/7

A moze masz ochotę kupić taki nowy grzejnik

http://arbiter.pl/files/g/2_5356_237_3765.jpg

Mam taki praktycznie nowy na zbyciu po tym jak zamieniłem go na mniejszy 2
krotnie (ten moja ma okolo 160cm)

6. Data: 2005-10-25 21:43:15

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warto
> czy nie. A jak nie ten, to jaki. Ma ktoś z was jakieś uwagi/doświadczenia

Ja mam od dwóch lat model Astro. Jest jak nowy, a cały sezon wisza na nim
ręczniki i czasami bardzo mokre rzeczy. Nie ma odprysków i pęknięć farby.
Jedyny mankament to odpowietrznik u samej góry, a że grzejnik ma prawie 180,
a ja 167 cm, to troche niewygodnie mi się czasami odpowietrza. Ogólnie
szczerze polecam. Pozdrawiam AJ

7. Data: 2005-10-26 14:21:45

Od: Sławek <s...@p...mr.com.pl.bezkoncowki> szukaj wiadomości tego autora

> zauważyłem ze to cos takiego
> http://sklep.pharmgas.com.pl/~gad/catalog/index.php/
manufacturers_id/7
Niestety, coś nie działa ten portla (może tylko chwilowo). Później spróbuję
jeszcze raz sprawdzić.

> A moze masz ochotę kupić taki nowy grzejnik
>
> http://arbiter.pl/files/g/2_5356_237_3765.jpg
>
> Mam taki praktycznie nowy na zbyciu po tym jak zamieniłem go na mniejszy 2
> krotnie (ten moja ma okolo 160cm)
Bardzo chętnie, z tym jednak, że ja nie mam miejsca na taki duży. W rachubę
wchodzi maks. taki jak miałem, czyli jakieś 70cm. Ale dzięki za ofertę.

Pozdrówka
Sławek

8. Data: 2005-10-26 14:22:38

Od: Sławek <s...@p...mr.com.pl.bezkoncowki> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja 167 cm, to troche niewygodnie mi się czasami odpowietrza. Ogólnie szczerze

Dzięki za info. Widać spokojnie mogę go brać i nie przejmować się gadkami
niektórych sprzedawców.

Pozdrówka
Sławek

Jaką kupić kuchnie gazową?