Grzyb

1. Data: 2002-12-04 09:47:12

Temat: Grzyb
Od: Michał <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W nowym mieszkaniu (blok jeszcze właściwie jest w budowie) mam
problem z pleśnią na ścianach. Czy jest jakiś środek anty, jakieś
psikadło które skutecznie sobie z tym poradzi?

--
pozdrawiam,
Michał

1. Data: 2002-12-04 19:21:16

Temat: Re: Grzyb
Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> W nowym mieszkaniu (blok jeszcze właściwie jest w budowie) mam
> problem z pleśnią na ścianach. Czy jest jakiś środek anty, jakieś
> psikadło które skutecznie sobie z tym poradzi?

Jest taki środek nazywa się Ceresit jakoś tam (nie pamiętam) jest dostępny w
OBI czy innym budowlanym markecie.Umyj dokładnie ścianę potem pomaluj tym
środkiem (bezbarwny) i na to emulsja w dowolnym kolorze.
Efekt gwarantowany - sprawdziłem grzyb już nigdy się tam nie pojawił mimo że
ciągle jest tam dość wilgotno

1. Data: 2002-12-05 19:59:25

Od: Michał <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

FROST napisał(a):

> [...]
> środkiem (bezbarwny) i na to emulsja w dowolnym kolorze.
> Efekt gwarantowany - sprawdziłem grzyb już nigdy się tam nie pojawił mimo że

Dziękuję

--
pozdrawiam,
MKR

1. Data: 2002-12-06 07:16:45

Od: "Alexander" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problem z pleśnią na ścianach. Czy jest jakiś środek anty, jakieś
> psikadło które skutecznie sobie z tym poradzi?

Środek grzybobójczy Ceresit CT 99, koncentrat. Do zwalczania pleśni, mchów,
porostów i glonów na podłożach mineralnych. Do użycia wewnątrz i na zewnątrz
budynków.
Pozdrawiam Alexander

Agregat
Meble !!!