Grzyb w nowym mieszkaniu.

1. Data: 2001-05-14 05:48:29

Temat: Grzyb w nowym mieszkaniu.
Od: "Zbigniew \"Ksiadz\" Wantuch" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W jaki sposób walczyć z grzybem w nowym mieszkaniu (nowy blok, 4 lata, cegła,
ocieplenie styropian na zewnątrz, siatka i zarzutka).
Sąsiad z góry ma posadzkkę balkonu wyprofilowaną do wewnątrz i po deszczu woda
spływa
w stronę ściany, a u mnie pojawił się grzyb na suficie dokładnie w miejscach gdzie
kończy się balkon sąsiada.

--
Zbigniew Wantuch
z...@p...com.pl

1. Data: 2001-05-14 08:53:15

Temat: Re: Grzyb w nowym mieszkaniu.
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
woda
> spływa
> w stronę ściany, a u mnie pojawił się grzyb na suficie dokładnie w

Pierwszym etapem walki z grzybem jest likwidacja źródeł wilgoci - tj. remont
balkonu sąsiada (możesz go do tego zmusić sądownie, jeżeli nie będzie chciał
dobrowolnie).
Poza tym, tradycyjne środki grzybobójcze dostępne w sklepach.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

1. Data: 2001-05-14 12:27:12

Od: "Zbigniew \"Ksiadz\" Wantuch" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monsieur "Dominik Jan Domin" pisze:

> Pierwszym etapem walki z grzybem jest likwidacja źródeł wilgoci - tj. remont
> balkonu sąsiada (możesz go do tego zmusić sądownie, jeżeli nie będzie chciał
> dobrowolnie).

Balkon robi SM - właśnie zaczyna dzisiaj.

> Poza tym, tradycyjne środki grzybobójcze dostępne w sklepach.

Co mógłbyś mi polecić?

Z wyrazami -

--
Zbigniew Wantuch
z...@p...com.pl

1. Data: 2001-05-15 09:54:28

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

remont

> Balkon robi SM - właśnie zaczyna dzisiaj.

> Co mógłbyś mi polecić?

Zajrzyj do SKLEPU - trudno podać Ci na liście jakiś preparat, którego potem
będziesz szukać przez rok.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

1. Data: 2001-05-18 10:08:55

Od: "Zbyszek" <...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

To zależy jak dokładnie chcesz się pozbyć grzybka i jego zarodników.

Pełna możliwa operacja to:
usunięcie źródła wilgoci,
wysuszenie,
zbicie tynku z zarodnikami grzybka (na suficie to cieniutka warsewka),
środki chemiczne i naświetlanie UV
i już po kłopocie.

Dobrze że nie masz grzybka po podłogą (zrywanie podłogi byłoby wskazane),
bo twój sąsiad to kto wie czy nie ma.

Pozdrawim
Zbyszek K

Użytkownik "Zbigniew "Ksiadz" Wantuch" <z...@p...fm> napisał w
wiadomości news:9doj95$od0$1@news.tpi.pl...

remont

> Balkon robi SM - właśnie zaczyna dzisiaj.

> Co mógłbyś mi polecić?
>

> Z wyrazami -
>

> --
> Zbigniew Wantuch
> z...@p...com.pl
> z...@p...fm

uproszczony kosztorys
Wykonczenie mieszkania
mieszkanie w centrum czy domek na granicach miasta?
Jak walczyc z wilgocia w starym budynku
praca