Grzybica, problem...

1. Data: 2003-07-20 23:47:34

Temat: Grzybica, problem...
Od: "Franki" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i niefart chcial, ze zarazilem sie od mojej siostry grzybica
(pieprzone reczniki "niewiadomoczyje")... Ale dziwne, bo jest ona inna
niz jej... Najpierw pojawily sie duze zaczerwienienia w pachwinach
(luszczyla sie skora) no to zaczalem je leczyc, ale za pomoca masci
zywokostowej i olejku pichtowego (slyszalem ze dobre). Mecze sie z tym
juz od dobrych 2 tyogdni (jak nie wiecej) i szlag mnie trafil jak niby
powracajaca do zdrowia pachwina na nowo zaczela sie czerwienic...
Zdenerwowany, kulejacy zdecydowalem sie na bardziej racjonalna medycyne
i zaczalem sie smarowac Mycosporem na grzybice. Wyglada na to, ze
pachwiny zaczynaja sie leczyc, wygladaja coraz normalniej. Ale dzis
niespodziewanie odkrylem na plecach, na posladku i pod penisem
"odrosty"... Widac, ze grzybek sie bujnie roznosi. Czy znacie jakies
nieco radykaljniejsze a pewne metody czy moze nadszedl czas na pojscie
do dermatologa i rozpoczecie prawdziwej kuracji? Chyba to zrobie, bo
mnie szlag trafia za niesprawiedliwosc tego swiata. Chce miec normalna
skore! Ktos mi cos poradzi extra, czy jedynie "Idz do lekarza"?

--
Franciszek 'Franko' Stańko .,.,.,
gg#1450043 > f...@t...pl

2. Data: 2003-07-21 01:49:15

Temat: Re: Grzybica, problem...
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Franki napisał:
> Chce miec normalna
> skore! Ktos mi cos poradzi extra, czy jedynie "Idz do lekarza"?

ja Ci polece ;)
kup w aptece Daktarin, puder
posypuj chore miejsca po kąpieli, zresztą wystarczy postępować wg
wskazań w ulotce

działa super
--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2003-07-21 08:45:37

Od: "Franki" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niejaki szanowny scream miał przyjemność zaszczycić nas swym wywodem:

Dzieki, tak zrobie.

--
Franciszek 'Franko' Stańko .,.,.,
gg#1450043 > f...@t...pl

4. Data: 2003-07-21 18:58:39

Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mogę jeszcze polecic do smarowania Clotrimazol w kremie, bo jest
skuteczny tak jak daktarin tyle ze tanszy. Daktarin kosztuje ok 26 zł a
clotrimazol okolo 2.70. z tym, ze daktarin jest wygodniejszy w stosowaniu.
(bo trzeba troszke gimnastyki zeby nasmarowac sobie plecy)jest jeszcze
nystatyna w zasypce tzn w pudrze (tez nie powinna byc droga)
niestety grzybica ma to do siebie ze bardzo czesto wystepuja nawroty
choroby, zwlaszcza u osób o zminiejszonej odpornosci organizmu, naraznonych
na długotrwały stres itp
jesli bedzie nawracała zbyt czesto to moze jednak warto isc do dermatologa,
wtedy przepisze tabletki i po 5 dniach kuracji np.Diflucanem Fluconazolem,
Flumyconem, Orungalem lub Ancotilem efekt leczenia bedzie sie dluzej
utrzymywal i nie bedziesz musial sie packac z tymi kremami
pozdrawiam i powodzenia
daj znac jak poszło
aspirynka

5. Data: 2003-07-21 19:48:58

Od: "Franki" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niejaki szanowny aspirynka miał przyjemność zaszczycić nas swym
wywodem:

> [...]
> stosowaniu. (bo trzeba troszke gimnastyki zeby nasmarowac sobie
> plecy)jest jeszcze nystatyna w zasypce tzn w pudrze (tez nie powinna

No mam wlasnie Daktarin - od jutra zaczne sie tym pudrowac. Jesli efekty
beda mizerne wezme sie za to co radzisz... Jutro ide tez do lekarza -
znajomego - moze mi cos poleci extra, ale i tak pewnie skonczy sie na
posiewie (tak to sie odmienia?) za niebagatelna sumke :(. No ale trzeba
sie leczyc...

> niestety grzybica ma to do siebie ze bardzo czesto wystepuja nawroty
> choroby, zwlaszcza u osób o zminiejszonej odpornosci organizmu,
> naraznonych na długotrwały stres itp

Niestety czesto sie stresuje - w wakacje moze nie, ale szkola... Ten rok
szkolny skonczylem na lekach uspokajajacych... :(

> [...]
> np.Diflucanem Fluconazolem, Flumyconem, Orungalem lub Ancotilem efekt
> leczenia bedzie sie dluzej utrzymywal i nie bedziesz musial sie

Jesli to mi nie przejdzie raz a dobrze to chyba sie potne... Co jak co,
ale pachwiny to ja chce miec w porzadku (a mialem chodzic po gorach w
tym roku :( )... Kto wie tez kiedy sie penis przyda[ :) ], nie mowiac o
czulym klepaniu w pupe [ :D ]. A noz ktos bedzie chcial i co? I sie
potne... Eh. :(

> pozdrawiam i powodzenia
> daj znac jak poszło

Dzieki za pomoc, nie omieszkam. :)

--
Franciszek 'Franko' Stańko .,.,.,
gg#1450043 > f...@t...pl

naturalne metody leczenia krótkowzrocznościlecze nie krótkowzroczności
[pilne] Okulista dziecięcy - okolice Warszawy
Antybiotyk - ile sie utrzymuje?
AIDS i prezerwatywy po raz ostatni
mam problem z oczami!Pomozcie!