Re: Grzyby - dedykacja dla Qry :) [ntg]

51. Data: 2011-09-11 07:19:59

Temat: Re: Grzyby - dedykacja dla Qry :) [ntg]
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j4hmkh$a4k$1@inews.gazeta.pl...

> Łani mi przebiegła przed maską. Niestety instynktownie odbiłem zamist
> dodać gazu - była by dziczyzna.

ale za to może i ja ją kiedyś zobaczę :)

kiwiko

52. Data: 2011-09-11 12:12:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Sep 2011 08:39:16 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Na zupę starczyło, ale wysypu nie ma ;)

No i tak myślałam, że będzie.

--
XL

53. Data: 2011-09-12 07:05:37

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> A ortografią ogólnokrajową?

Mamy separację ortograficzną.

pzdr
olo

54. Data: 2011-09-12 07:07:29

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha"

> Mam nadzieję, że żona czuje, iż ją za te wszystkie błahostki jednak
> doceniasz :)

Na pierwszy rzut oka, sprawia wrażenie, że bardziej interesuje ją mój udział
w budżecie ;)

pzdr
olo

Tarheels NOW!!
znaleźli na półkach hipermarketu Kaufland 251 przeterminowanych produktów
counterpain, gdzie kupić
Surimi
Ciasto na tortilla