Re: Grzyby - dedykacja dla Qry :) [ntg]

1. Data: 2011-09-08 16:06:28

Temat: Re: Grzyby - dedykacja dla Qry :) [ntg]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 17:33, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Hm... Grzyby w zasadzie i tak sk adaj si niemal wy cznie z wody, wi c
> umycie ich nie powinno bardzo pogorszy sytuacji.

Prezentujesz podobny poziom ignorancji kulinarnej, jak pewna
redaktorka TV, naśmiewająca się niegdyś z "bezsensowności" przepisu w
starej książce kucharskiej, gdzie stało: "(...)Przed wydaniem na stół
posypać pieprzem z dużej wysokości". Chodziło jej o tę "dużą
wysokość".

Tobie zapewne wszystko jedno, czy grzyby, które chcesz usmażyć,
najpierw się ugotują w wodzie, którą nasiąkły podczas mycia i która z
nich wypłynie na patelni tworząc sos, a równomierne dekoracyjne
posypywanie potrawy przeprowadzasz wodząc ręką tuż nad jej
powierzchnią...

PS. Grzyby MYJĘ, ależ tak. I to gorącą wodą! Potem drugi raz - zimną.
Grzyby "rurkowe" (maślaki, koźlarze, kapelusze starszych prawdziwków,
sitarze, podgrzybki itp) - po umyciu każdy z osobna POWOLI wyciskam z
wody w dłoni jak gąbkę. Potrafię to zrobić tak, że grzyb po
wyciśnięciu wraca do dawnego kształtu. Blaszkowe (pieczarki, rydze
itp) myję każdy osobno pod strumieniem bieżącej wody, miękką
szczoteczką - nie nasiąkają. Kurki - na sicie. I osączam na ręczniku
pap.

2. Data: 2011-09-08 16:34:36

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-08 18:06, Ikselka pisze:

> Prezentujesz podobny poziom ignorancji kulinarnej, jak pewna
> redaktorka TV, naśmiewająca się niegdyś z "bezsensowności" przepisu w

Jakbyś nie zauważyła, to był cytat.
PLONK.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

3. Data: 2011-09-08 16:44:36

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...
> [...]

starej książce kucharskiej, gdzie stało: "(...)Przed wydaniem na stół
posypać pieprzem z dużej wysokości". Chodziło jej o tę "dużą

Wrocilas? Hehe.
Sadzac po twoim wejsciu prawie cie rozerwalo.

4. Data: 2011-09-08 17:16:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-08 18:44, Veronika pisze:

> Wrocilas? Hehe.
> Sadzac po twoim wejsciu prawie cie rozerwalo.

Nieźle spuchło ego przez 1,5 miesiąca. Nawet obietnicy całkowitego
odejścia nie dało wypełnić. Może trzeba ubić... tłuczkiem albo patelnią...

5. Data: 2011-09-08 17:35:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 18:44, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:

> Wrocilas? Hehe.
> Sadzac po twoim wejsciu prawie cie rozerwalo.

Nie wiem, czy wróciłam. Okaże się.
Póki co - czasu mam mało. 100 odmian fiołków afrykańskich muszę
doprowadzić do kwitnienia. Moja nowa "faza".

6. Data: 2011-09-08 17:37:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 19:16, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Nie le spuch o ego przez 1,5 miesi ca. Nawet obietnicy ca kowitego
> odej cia nie da o wype ni .

Obiecywałam to? O!

> Mo e trzeba ubi ... t uczkiem albo patelni ...

Masz winwencję płytką, jak zawsze. Skup się na pornosikach, bo się
rozpraszasz i wena opadnie...

7. Data: 2011-09-08 17:41:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 18:34, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> Jakby nie zauwa y a, to by cytat.

Nie zauważyłam krzty krytycyzmu w stosunku do tego CYTATU...

> PLONK.

Nihil novi sub sole.

8. Data: 2011-09-08 17:44:40

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 19:16, Aicha <b...@t...ja> wrote:
> Może trzeba ubić ... tłuczkiem albo patelnią ...

"Ale od kilku
klapsów w cztery litery, ani nie stanie się jej trwała fizyczna
krzywda, ani żadnej traumy mieć nie będzie."

/by kochający i dbający o żonę, mąż Bartek/

9. Data: 2011-09-08 17:52:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 19:44, Hanka <c...@g...com> wrote:

> "Ale od kilku
> klapsów w cztery litery, ani nie stanie się jej trwała fizyczna
> krzywda, ani żadnej traumy mieć nie będzie."
>
> /by kochający i dbający o żonę, mąż Bartek/

Zeszły się nam tutaj dwie męczennice...

10. Data: 2011-09-08 18:26:02

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Wrz, 19:52, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Zeszły się nam tutaj dwie męczennice...

Zdaje się, fijołki zbyt słodkie masz :)

Tarheels NOW!!
znaleźli na półkach hipermarketu Kaufland 251 przeterminowanych produktów
counterpain, gdzie kupić
Surimi
Ciasto na tortilla