"Gulki" na węzłach chłonnych u trzylatka

1. Data: 2003-10-20 17:29:57

Temat: "Gulki" na węzłach chłonnych u trzylatka
Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam problem i proszę o pomoc.
Mój synek lat prawie trzy ma " gulki" na węzłach chłonnych
na szyjce przy uszach i z tyłu głowy.
Jest ich sporo-wyczuwam ok 10-12.
Guzki te dziecko ma od 6 miesiąca życia.
Byłam z nim u kilku lekarzy
ale jedyne co się dowiedziałam to to że
MOŻE to od różyczki którą PRAWDOPODOBNIE przeszedł.
Meczy mnie że nikt nie może mi nic konkretnego powiedzieć.
Dodam ze nigdy z nim nie byłam u lekarza z powodu różyczki,
ale ponoć może przejść bezobjawowo.

martwią mnie te gulki, bo synek ma kiepskie wyniki
1. glukoza 60,9 mg/dl
2. total protein 7,7 g/dl
3. creatinine 0,3 mg/d

proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyna takich gulek i jakie
ewentualnie badania zrobić.

--
Pozdrufy
Didlo

2. Data: 2003-10-20 19:42:22

Temat: Re: "Gulki" na węzłach chłonnych u trzylatka
Od: m@rkop <m...@p...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Oct 2003 19:29:57 +0200, Didlo wrote:

> mam problem i proszę o pomoc.
> proszę o wszelkie sugestie co może być przyczyna takich gulek i jakie
> ewentualnie badania zrobić.

U mojego 5 letniego synka tez co jakis czas pojawiaja sie takie guzki
na tyle glowy.
Zwiazane jest to, jak powiedzial lekarz, z infekcjami, ktore co jakis
czas go dopadaja.
Nie kazal robic zadnych badan.

--
Pozdrawiam :)
m@rkop

3. Data: 2003-10-20 19:53:35

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na tyle glowy.
> Zwiazane jest to, jak powiedzial lekarz, z infekcjami, ktore co jakis

ale mój synek ma to przez cały czas :-(
guzki są duże jak końcówka małego kobiecego palca (tak mniej więcej
łącznie z paznokciem)
nie bolą go, ale są
i najbardziej martwi mnie to że nikt nie potrafi na ich temat nic
konkretnego powiedzieć
nikt nie zlecił żadnych badań
tylko gdybanie od dwóch lat

--
Pozdrufy
Didlo

4. Data: 2003-10-21 05:31:19

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> guzki są duże jak końcówka małego kobiecego palca (tak mniej więcej
> łącznie z paznokciem)
> nie bolą go, ale są

A co wykazala morfologia?

> i najbardziej martwi mnie to że nikt nie potrafi na ich temat nic
> konkretnego powiedzieć
> nikt nie zlecił żadnych badań
> tylko gdybanie od dwóch lat

To, ze sa powiekszone wezly chlonne nie jest od razu wskazaniem do
biopsji....

sa pewne grupy, ktore "latwo" sie powiekszaja. W wiekszosci przypadkow
przechodzi z czasem. Wezly moga takze takie zostac bez jakis wyraznych
przyczyn i dolegliwosci.

K.

5. Data: 2003-10-21 11:31:54

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>

> A co wykazala morfologia?

wszystko dobrze prócz:
1. glukoza 60,9 mg/dl
2. total protein 7,7 g/dl
3. creatinine 0,3 mg/d

didlo

do Casusa
bajpasy
wymaz z gardła i autoszczepionka w Warszawie?
(OT) spam!
Sok z cytryn a wplyw na zeby;)