Guzek Kulka

1. Data: 2003-01-03 07:10:04

Temat: Guzek Kulka
Od: "Ala Majecz." <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry!
Prosze o porade w pewnym intymnym problemie. Otoz moj maz
rok lub dwa temu zauwazyl na jadrach - worku mosznowym krostke probowal ja
wtedy wyciskac, az wyszla krew. Potem z tego zrobila sie malutka kuleczka
(miekka,biala) Otoz wczoraj zauwazyl, ze ta biala kulka stwardniala i zrobila
sie wieksza (Znajduje sie pod sama skora - srednica ok 3 mm moje pytanie jest
takie co to moze byc? i ewentulanie do jakiego lekarza powinien udac sie maz,
w sumie sie zmartwilam bo wyglada to jak maly guzek ((((
pozdrawiam i dzieki
Ala

2. Data: 2003-01-03 09:47:44

Temat: Re: Guzek Kulka
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

powinien udac sie do urologa

3. Data: 2003-01-03 12:08:00

Od: "km" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ala Majecz." <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
maz,
> w sumie sie zmartwilam bo wyglada to jak maly guzek ((((

Pewnie zatkało sie ujscie gruczolu lojowego i wydzielina gruczolu gromadzi
sie pod skora (ten sam mechanizm jak na skorze twarzy). Ale to tylko porada
internetowa. Dla swietego spokoju powinien jednak zobaczyc to lekarz

ginekolog
"jajecka" - jadra
siła mięśniowa
algi,gdzie info?