Data: 2010-11-06 22:13:55
Temat: Re: Gwarancja na kosiarke NAC
Od: "pawelj" <p...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Oreali" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4ccfcf62$0$21009$65785112@news.neostrada.pl...
> Pare miesiecy temu kupilem w Makro Cash and Carry kosiarke firmy NAC.
> Kosiarka dzialala pare miesiecy bez zarzutu ale pare tygodni temu silnik
> zaczal dziwnie pracowac tzn. bylo falowanie obrotow.
> Dzisiaj juz nie dalo sie odpalic kosiarki.
> Mam pytanie. Czy mam odwiezc kosiarke do makro, mam odwiezc kosiarke do
> Raszyna (tu jest producent/tu mi najblizej), a moze w mysl prawa zamawiam
> kuriera i on odwozi kosiarke do serwisu i potem mi przywozi - wszystko na
> koszt producenta/serwisu?
> Macie jakies doswiadczenia z ta marka?
Z tą marką to średnie. Ale z gwaranctami różnymi niemałe.
Najprostsze rozwiązanie to zadzwonić do sklepu w którym się kupiło i zapytać
co trzeba a co można.
Dla nieco bardziej rozgarniętych konsumentów na karcie gwarancyjnej produktu
jest informacja co i gdzie wysyłać, lub numer telefonu do serwisu
centralnego. Jak pod ten numer się zadzwoni to się człowiek dowie
wszystkiego nawet numeru telefonu do najbliższego kuriera.
--
PawełJ
|