Gziczka wiosenno-eksperymentalna

11. Data: 2006-04-11 22:14:07

Temat: Re: Gziczka wiosenno-eksperymentalna
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" napisał:

> Wygląda i smakuje świetnie i stosunkowo szybko się robi.

Rozpusta! :) Mnie to by na cały dzień starczyło ;)

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

12. Data: 2006-04-12 07:03:17

Od: "czeremcha" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> A to nie czarny Wrigley przypadkiem? Taki jakiś dziwny smak toto miało
> chyba :)

Nie, czarny to chyba lukrecjowy /jakoś przypisali ten kolor do lukrecji -
też lukrecję lubię ;-) /. To było zielone i o smaku "traw", czyli ziół.

Ania

13. Data: 2006-04-12 07:11:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Oni wolą swoje nanodomki na nanonóżkach ;) A poza tym gzica, to jakbyś
> nie wiedział potrawa z jakiegośtam kawałka Wielkopolski. Choć samo
> słowo znam od exa Zagłebiaka ;)
>
> Pozdrawiam - Aicha

Witam!

Nie wiem z czego ten krem (cudze chwalicie - swego nie znacie), ale
jeżeli to jest serek ze śmietanką z dodatkiem cebuli, szczypiorku lub mięty
to w moich rodzinnych stronach (Podkarpacie) nazywany jest bździkiem...
Teraz mieszkam na wsi, niedaleko Kanału i Zalewu Zegrzyńskiego - pół
godziny jazdy czerwoniakiem od pętli na Żeraniu...

Pozdrówka!

14. Data: 2006-04-12 07:40:07

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Aicha schrieb:

> Rozpusta! :) Mnie to by na cały dzień starczyło ;)

mi też to starcza na cały dzień. No i robię to dla mnie i dzieciaków,
czyli 3 mordy do wyżywienia.

Waldek

15. Data: 2006-04-12 08:58:48

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Nie wiem z czego ten krem (cudze chwalicie

Lepiej, żebyś nie wiedział - patrz: moja pierwsza reakcja :)

> nazywany jest bździkiem...

No, mniej więcej o to mi chodziło. Bardziej mniej niż więcej.

> niedaleko Kanału i Zalewu Zegrzyńskiego - pół
> godziny jazdy czerwoniakiem od pętli na Żeraniu...

No, na Warszawę mi mój superszpiegowski sprzęt wskazywał. Niewiele
chybił tym razem ;)

Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2006-04-12 09:01:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> [...]
>
> No, mniej więcej o to mi chodziło. Bardziej mniej niż więcej.

> No, na Warszawę mi mój superszpiegowski sprzęt wskazywał. Niewiele

Umiesz ująć chopa za serce!

17. Data: 2006-04-12 11:07:01

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Umiesz ująć chopa za serce!

Tylko te żeberka takie trwarde, ech... Ale jakie smaczne!

Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2006-04-12 18:29:41

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" napisał:

> robię to dla mnie i dzieciaków, czyli 3 mordy do wyżywienia.

Ja mam mordę tylko jedną, za to chorą - czytaj nie wychodzącą z domu i
utylizującą zapasy, tudzież starajacą się tłuszcz ograniczać. Ponieważ
kiełbaska poległa już wczoraj, wyszła mi wariacja na temat z:
jednej kurakowej piersi pokrojonej w pólcentymetrowe plasterki,
smażono-duszonej (czyli rzuconej na teflon, potem z odrobiną oleju),
cebuli oczywiście,
pomidora "prosto" z krzaka z odrobiną koncentratu,
chili w proszku i ziół prowansalskich,
kaparków - gwiazdy wieczoru ;)
i makaronu wstążek - żółtych niestety.
Wrażenia smakowe ekstremalne, ale zachęcające :)
Teraz tylko białe wino by się przydało, by ugasić ogień w gębie ;)

A na śniadanie będzie specjalność pani domu: kanapki z chlebka
chrupkiego z (od dołu): majonezem, camembertem, ogórkiem swieżym i
kleksem ketchupu.

Pozdrawiam - Aicha (profanka-modyfikatorka;))

19. Data: 2006-04-12 18:32:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

Na pożary po drobiu najlepszy Tokay Samorodni...

20. Data: 2006-04-12 18:47:30

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Na pożary po drobiu najlepszy Tokay Samorodni...

Niestety dysponuję jeno Baileysem i żubrówką :D
Hallo, RadioTaxi? :)))

Pozdrawiam - Aicha

--

test