HCV

1. Data: 2004-05-21 06:53:31

Temat: HCV
Od: "sw" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podniesiony poziom wynikow Alat/Aspat 73/64. Pol roku temu wyniki byly
podobne.
nad terapia wirusa HCV peg interferonem i rybawiryna. Wiem, ze leczenie to
powiazane jest z roznymi dosc uciazliwymi
objawami ubocznymi. Nie wiem czy mozna to odkladac, czy zastosowac jakies
leczenie wspierajace Esencjale Hepatil itp

2. Data: 2004-05-21 07:11:28

Temat: Re: HCV
Od: "BS" <o...@U...TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy mozna to odkladac, czy zastosowac jakies
> leczenie wspierajace Esencjale Hepatil itp

Najlepiej skonsulotowac z hepatologiem, ale Hepatil mozesz brac 2x1. Zamaist
Essentiale kup sobie Esseliv (polski odpowiednik) jest tanszy,

3. Data: 2004-05-21 13:26:31

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej skonsulotowac z hepatologiem, ale Hepatil mozesz brac 2x1. Zamaist
> Essentiale kup sobie Esseliv (polski odpowiednik) jest tanszy,

Essentiale forte jest na recepte poza tym

4. Data: 2004-05-21 16:41:44

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Essentiale forte jest na recepte poza tym

A wlasnie ze nie

Essentiale jest na recepte a Essentiale forte juz nie - znowu glupota
polskich urzedasow

Simonto

5. Data: 2004-05-22 07:23:39

Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Simonto wrote:

> A wlasnie ze nie
>
> Essentiale jest na recepte a Essentiale forte juz nie - znowu glupota
> polskich urzedasow

Im dluzej zyje, tym mniej wierze w glupote urzedasow, a wiecej w ich
wyrachowanie. Gdybys mial firme farmaceutyczna, produkujaca jakis lek, czy
ne zalezaloby Ci, zeby kazdy mogl go kupic bez recepty? Czy nie bylbys gotow
duzo za to zaplacic?
Mysle, ze za wiekszosc lekow bez recepty firmy z tymi urzedasami negocjowaly
grubosc wreczanej koperty... I czasem dochodzily do porozumienia, a czasem
nie.

pzdr
W.
--
Dom w Beskidach - http://porabka.republika.pl
Specjalna oferta dla fotoamatorow - zajrzyj!

6. Data: 2004-05-22 22:13:01

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sw" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> objawami ubocznymi. Nie wiem czy mozna to odkladac, czy zastosowac jakies
> leczenie wspierajace Esencjale Hepatil itp

Witaj!
Może zajrzyj www.prometeusze.pl lub www.hcv.pl

Jak chcesz porozmawiać na temat HCV , zapraszam na priv

Pozdrawiam serdecznie
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

Jak przetłumaczyć ...
pozycje książkowe...
[komisja lek. wojskowa] zmiana
Leczenie jodem radioaktywnym
REQ Mikrobiologia - diagnostyka laboratoryjna zakazen bakteryjnych