Re: HELP!

Data: 2002-08-30 12:45:26
Temat: Re: HELP!
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl>

JoJo wrote:

> tu się qrna inteligentnej wypowiedzi oczekuje a nie głupawicy łekendowej
> !!:)))
> mogem się juz nie udzielać na grupie w poniedziałek i smutno wam będzie! O!
> bo mnie zeżrą
> pozdr.Joanna

No dobra jak zezra to juz yyynteligentnie.
Mix z kuchni:

jesli to faraonki, to niczym. tzn sa srodki dorazne, typu takie
pitamidki z trucizna, plytki z odstraszajacym je jak sadze zapachem
etc., ale to pomaga na chwile. trzeba im wytlumaczyc, zeby sie wyniosly
calkiem. do tego potrzebny bedzie specjalista i jesli mieszkasz w bloku
to najlepiej, zeby od razu spryskal caly - tzn wszystkie mieszkania.
gwarancja jest na rok, ale nawet po tym roku podobno rzadko wracaja.
koszt jakis niewielki, nie pamietam dokladnie, ale bez bolu glowy....
-------------
INSEKTENKILLER
Gotowy do użycia kompaktowy preparat owadobójczy na bazie wyciągów
roślinnych przeznaczony do zwalczania owadów latających jak muchy i
komary
oraz biegających jak prusaki, mrówki, czy rybiki cukrowe. Preparat
działa na
układ nerwowy zwierząt zimnokrwistych. Jest nieszkodliwy dla ludzi i
zwierząt domowych (oprócz ryb). Okres aktywnego działania wynosi 4
tygodnie.
Posiada atest nr HB 316/91
Cena :
200ml z atomizerem - 12 zł.
40ml zpompką - 22 zł

INSEKT STOP GEL
Nowy środek do zwalczania insektów jest całkowicie nieszkodliwy dla
ludzi i
zwierząt domowych, nie powoduje zanieczyszczenia środowiska
naturalnego.
Preparat działa poprzez bezpośredni kontakt z insektami. Można go
stosować
używając pędzla lub pistoletu ciśnieniowego. Utworzona po opryskaniu
powłoka
ochronna jest odporna na działanie wody. Po zetknięciu ze środkiem
zwalczane
insekty giną w czasie 30-360 minut. Okres aktywnego działania wynosi 12
miesięcy.
Posiada atest nr HB 327/94
Cena :
200ml - 22zł.

----------------------
Blad, miales szczescie. Mrowki normalnie jak je psikniesz muchozolem,
czy innym badziewiem poczuja, ze cos nie w porzadku i odrazu dziela sie
na kilka mrowisk i roznosza po calym domu. Tak, ze zamiast spokoju masz
kilka mrowisk (jakby Ci jedno nie wystarczylo;-))

----------------------
kupić specjalne płytki na mrówki, odpakowujesz z folii, rozkładasz w
każdym
pokoju i mrówki się wyprowadzają na czas określony na opakowaniu. To
działa,
w poprzednim mieszkaniu mieliśmy faraonki, zapewniam, że łatwiej się ich
pozbyć niż karaluchó. No i zawsze to mniejsze. Tylko babcia raz
zostawiła
jogurcik czy jakiś kefir na stole i posżła się w nocy napić, ale potem
pluła
faraonkami :)))
------------------------
Poszukaj w sklepie srodka FARATOX.
Nie dosc, ze skuteczny to w dodatku polski :)
Przeczytaj UWAZNIE instrukcje stosowania!

Znam producenta tego srodka i wiem, ze dziala na 100%.
Ps. W zadnym wypadku(!) nie daj sie namowic na
jakis srodek w aerozolu typu "Raid" czy inny Muchozol...
---------------------
Jest w sklepach środek w granulkach nazywa się
Faratox.
Jest rewelacyjny! Tylko,że u Ciebie jest jeden problem-nawet jeżeli
zrobisz
to u siebie i
je wygonisz to jest ryzyko,za kilka dni przyjdą od sąsiada lub z zsypu.
Trzeba by zrobić całą klatkę :-(

---------------------
niestety na faraonki jest najskuteczniejszy cyjanowodór. Ewakuować dom,
uszczelnić, wypełnić Cyklonem B (powinien być na politechnice
wrocławskiej) i po dwóch tygodniach mrówek nie ma. Na karaluchy to chyba
tylko pułapki feromonowe.
--------------------
Tak na poważnie, to możesz też poszukać pułapek feromonowych, u nas do
kupienia w sklepach np. Obi oraz kwiatkowych. Musisz tylko uważać, aby
kupić te na faraonki. Ustawiasz pułapki na drogach, którymi dranie
wędrują. Całkiem nie wytępisz, ale trochę zmniejszysz populację.
----------------------
Dobra jest też tzw. chińska kreda, ale w sklepach ostatnio nie
widziałam.
A oprócz tego takie coś (nie pamiętam, jak się nazywa, ale całkiem
prawdopodobne, że to właśnie ten Faratox) właśnie w granulkach małych.
Mrówki to wyjadają i wędrują do gniazda, trują wszystkie tam i spokój. U
mnie w bloku już któryś miesiąc, jak ich nie ma.

Na razie tyle
pzdr
agi