Re: Haft krzyżykowy - wzory

Data: 2001-09-12 12:10:43
Temat: Re: Haft krzyżykowy - wzory
Od: r...@n...ctm.pl (Rafał Ślubowski)

W artykule <9...@s...hell.pl>, Jo'Asia napisał(a):

> No to zaczynamy.
>
> Na początek pytanie - czy macie jakieś sprawdzone metody na stworzenie
> wzoru do haftu ze zdjęcia lub z obrazka? Jestem szczęśliwą posiadaczką
> jak najbardziej legalnego programu PC Stitch do tworzenia wzorów
> mającego również możliwość importu zwykłego obrazka, ale efekty nie są
> zachwycające nawet, jeśli obrazek wstępnie obrobię zmniejszając ilość
> kolorów np. do rozsądnych 32.

Na alt.ascii-art widziałem kiedyś program do konwersji GIF/BMP->Ascii Art
W zasadzie wynik jego działania możnaby (IMHO) już uznać za wzór do haftu.
Chyba że elementarny element haftu nie jest kwadratem, ale prostokątem -
- nie znam się na robótkach ręcznych... :-(

Trzeba by również dopracować "paletę" znaków odpowiadających kolorom.

Tak, czy inaczej poszukam w backupach i dam znać.

> Jo'Asia

PS.W końcu rozumiem, dlaczego ogłoszenie o głosowaniu poszło również
na pl.rec.ascii-art :-)

Rafał Ślubowski "My od lat już %%%
r...@f...pl gawędzimy o Maryni %%%
www.slubek.ctm.pl I to nawet, szczerze <) (\
RS26320-RIPE mówiąc nie o całej..." ___(_,_)\___
0-700-98-88-78 || // ||rs