Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:) Re: Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)

Re: Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)

Data: 2017-01-24 01:01:27
Temat: Re: Hamerykańskie KODy 271 w pierdlu po jednym dniu pajacowania:)
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message
news:o65ndm$440$1@node2.news.atman.pl...

> Mam nadzieję, że Ty, stary Amerykanin doskonle zdajesz sobie sprwę z tego,
> że by rzadzić niezależnie Ameryką trzeba mieć solidne zaplecze finansowe.
> Trump-odszczepieniec, który sprzeciwia się całemu establishmentowi
> amerykańskiemu, mógłby zostać łatwo ubezwłasnowolniony gdyby pozbył się
> swoich finansowych atrybutów. Dopóty może być w miarę niezależnym
> prezydentem dopóki ma te zabawki, któryh się dorobił, we własnych rękach.
> Myślę, że opór, który wzbudził swoimi hasłami, może wywołać reakcje
> niechęci u wielu nawet jego zaufanych ludzi. Stąd musi sam dzierżyć stery
> [...]

Pytałeś mnie czy Trump już zdążył naruszyć prawo - odpowiedziałem Ci.
Oto przykład:
https://www.scribd.com/document/337344113/CREW-vs-Do
nald-J-Trump
Ty teraz zaczynasz szukać usprawiedliwienia dlaczego go naruszył...

I na dodatek powtarzasz nieprzemyślane bzdury na temat jego rzekomego
bycia "odszczepieńcem" niezależnym od establiszmentu, podczas gdy
jest to człowiek otoczony takim samym establiszmentem który krytykował
w czasie kampanii. Fanatyczne uczucia miłości do Trumpa zasłaniają Ci oczy.