Hamujące działanie na ośrodkowy układ nerwowy

1. Data: 2005-11-25 20:45:30

Temat: Hamujące działanie na ośrodkowy układ nerwowy
Od: "Oskar" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam przepisany lek, ktory w połączeniu z innym, ktroy biorę, może powodować
"wzajemne nasilenie hamującego działania na ośrodkowy układ nerwowy".
Ale co to w ogole oznacza?

2. Data: 2005-11-25 21:56:17

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 21:45:30 +0100, Oskar <y...@p...onet.pl> wrote:

> Mam przepisany lek, ktory w po??czeniu z innym, ktroy bior?, mo?e
> powodowaae
> "wzajemne nasilenie hamuj?cego dzia?ania na o?rodkowy uk?ad nerwowy".
> Ale co to w ogole oznacza?

to znaczy ze bedziesz uspokojony

3. Data: 2005-11-25 22:03:00

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie leki mieszasz ?

4. Data: 2005-11-25 22:12:10

Od: "Oskar" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm, no ja nie mieszam tak sam z siebie...Lekarz mi przepisał Lerivon,
Fluoxetin i Chlorprotixen, i na ulotce tego ostatniego to wyczytałem

5. Data: 2005-11-25 22:30:10

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 23:12:10 +0100, Oskar <y...@p...onet.pl> wrote:

> Hmmm, no ja nie mieszam tak sam z siebie...Lekarz mi przepisa? Lerivon,
> Fluoxetin i Chlorprotixen, i na ulotce tego ostatniego to wyczyta?em
fluoxetyna bardzo pobudza

6. Data: 2005-11-26 22:29:08

Od: " RP" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi <f...@t...pl> napisał(a):

> fluoxetyna bardzo pobudza

I tu się nie zgodzę - wszystko zależy od organizmu.
Jednych pewnie i pobudzi a innych uśpi wręcz. Trochę czytałam, trochę wiem
po sobie.
Podobno w mniejszych dawkach Fluoksetyna działa ściśle antydepresyjnie i
antylękowo, ale w większych uspokaja (co zresztą wiąże się z działaniem
antylękowym, natomiast co do tego antydepresyjnego to różnie ludzie piszą -
że jeśli uspokaja i usypia a człowiek jest w depresji to jak ma mu pomóc
itd). No ale piszę, wszystko zależy od organizmu.

Acha, i co do Fluo to jeszcze jedna, bardzo ważna rzecz: jeśli po tygodniu
lub dwóch nic się nie poczuje to nie przejmować się. Może zacząć działać
dopiero po miesiącu jak nie dłużej.

Pozdrawiam
Ranny Ptak

7. Data: 2005-11-26 22:35:01

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygodniu
> lub dwóch nic się nie poczuje to nie przejmować się. Może zacząć działać

moze Ciebie usypia, mnie napewno nie.
I dziala od momentu wejscia do krwioobiegu.

8. Data: 2005-11-26 22:52:45

Od: " RP" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi <f...@t...pl> napisał(a):

> moze Ciebie usypia, mnie napewno nie.
> I dziala od momentu wejscia do krwioobiegu.

Oczywiście.
Tak, jak piszę - zależy od organizmu.
Na ten przykład zauważyłam nie od wczoraj, że jeden wychyli tak zwaną setę i
chce wszystkich całować i się gdzieś wygodnie ułożyć, a drugiemu tak
adrenalina podskakuje, że najlepiej uciekać.
Jeden człowiek po truskawkach czuje się ok, drugi ma wysypkę.
Jeden zje bigos i czuje się świetnie, inny ma niestrawność.
Organizm organizmowi nierówny.

Dlatego też, swoją drogą, kiedy padają pytania typu "jaki najlepszy lek
dla..." nie polecam netu. Bo jednemu będzie służył a drugiemu może
delikatnie mówiąc nie służyć.
Najlepiej porozmawiać z człowiekiem w cztery oczy - to też nie zawsze
gwarantuje sukces, często jest tak, że trzeba próbować raz, drugi a nawet
trzeci. Jasne, że są "uniwersalne" leki jak lorafen czy inny klonazepam, ale
jak się w nie wdepnie to już po ptokach... Długa droga wychodzenia i bez
sensu się w tym babrać.

Pzdr,
Ranny Ptak

9. Data: 2005-11-26 23:06:14

Od: Fizzzi <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale
> jak się w nie wdepnie to już po ptokach... Długa droga wychodzenia i bez

Klonazapam...wez nic nie mow :) Prosze.
Po tym czas leci szybko. Tygodnie robienia glupot wyrwane z zyciorysu.
To chyba najmocniejsze benzo jakie znam. Najbardziej oglupiajace.A w
mieszance z alkoholem to juz wogole siebie nie poznaje jak mi sie uda
przypomniec co robilem...
Wogole benzodiazepiny sa oglupiajace.
A wracajac do tematu. Zgadzam sie ze na kazdego lek inaczej moze dzialac i
leki nalezy dobierac indywidualnie.Zalezy to od dawki, nastawienia
przyjmujacego, innych srodkow... dzialanie leku zalezy od wielu roznych
czynnikow.

10. Data: 2005-11-27 00:34:25

Od: "-" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że jeśli uspokaja i usypia a człowiek jest w depresji to jak ma mu pomóc
> itd). No ale piszę, wszystko zależy od organizmu.

kolega lekko pieprzy, za przeproszeniem - w dużych dawkach i po długotrwałym
stosowaniu fluoksetyna wywołuje stany lękowe, a nawet zbliżone do
schizofrenii

ale jesli leki stosuje się tak, jak piwo czy marihuanę... to wychodzą tego
typu wątki!

[Trądzik] Maszynka elektryczna vs manualna
Poszukuję Ekspertów
Katar
Za duże?
TEST CIĄŻOWY interpretacja wyniku INSEMINACJA