Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.fizyka,pl.soc.religia
<mkdc01$87r$1@node2.news.atman.pl> <mkdeeh$ptg$1@dont-email.me>
<mkdguj$4mm$1@node1.news.atman.pl> <mlm70a$h2b$1@node2.news.atman.pl>
<557eb904$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<mlmha1$i4q$1@node1.news.atman.pl> <mlmk4v$ubs$1@node2.news.atman.pl>
<mlmo49$p98$1@node1.news.atman.pl>
<557ef9a7$0$2190$65785112@news.neostrada.pl> <mlq25d$r01$1@dont-email.me>
<55814d1d$0$2187$65785112@news.neostrada.pl> <mls55f$noa$1@dont-email.me>
<55827dc1$0$8385$65785112@news.neostrada.pl> <mlubu6$njo$1@dont-email.me>
<55831900$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
<u321zad9mmfa$.1ehb0sr2ytwf7$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Date: Fri, 19 Jun 2015 06:57:04 +0200

news:u321zad9mmfa$.1ehb0sr2ytwf7$.dlg@40tude.net...

> Dziwne, bo lamblie są dosyć popularne u nas, podobno:
> http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/choroby-pasozy
tnicze/lamblioza-zakazenie-lambliami-utrapienie-prze
dszkolakow_33533.html
> [...]
> styczność młoda osoba z mojej bliskiej rodziny, mieszkająca w RPA - stało
> się to po radosnym wbiegnięciu w kałużę z koleżankami, w drodze do domu po
> odebraniu dyplomu. Najpierw błędne diagnozy, żmudne badania, wreszcie
> jest!
> Osoba ta kilka miesięcy walczyła o życie, na szczęście udało się. O nazwę
> bakterii zapytam rodzinę przy okazji.

> Pewnie mają takie robale, których Twój znajomy nie miał - toksyny robaków
> zabezpieczają ich siedlisko (człowieka) przed inwazyjnym namnożeniem się
> konkurencyjnych gatunków. Notabene takze przed rakiem...

Nie znam się na tym- bazuję na opowiadaniach lekarza:-). Ponoć lambie
zaatakowały mu wątrobę- i dlatego nie mogli się ich pozbyć. Umierał kilka
lat.
Chciałem tylko pokazać Pszemolowi coś, w co on nie wierzy: jest tak wiele
aspektów rzeczy- takze diety, że nie możemy być na 100% pewni, iż taki
przepis biblijny jest bez sensu a taki ma sens. Możemy badać populację ludzi
stosujących tę dietę- i dopiero starać się wyciągać wnioski

--

Chiron