Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

21. Data: 2015-05-31 20:10:49

Temat: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
To że FK jest trudna, to nie upoważnia to pisania bzdur. Bo właściwie to napisałeś,
że ci mózg przetunelował przez ścianę. No poważnie.

22. Data: 2015-05-31 21:55:47

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
Leo
To że FK jest trudna, to nie upoważnia to pisania bzdur. Bo właściwie to napisałeś,
że ci mózg przetunelował przez ścianę. No poważnie.

Po to działa fizyka klasyczna czyli makro, aby kubek z cherbatką nie tunelował przez
dłoń, a ty ogłosiłeś jedność ze ścianą, a mózg poszedł sobie pracować pewnie w
przemyśle pornogrfaicznym, no bo wiesz takie fajne dwie półkule ściskające.

23. Data: 2015-06-03 22:43:01

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Simpler pisze:

> A dlaczego tak głupio kłamiesz, że nawet dziecko cię wyrucha?
>
> No, bo przecież nie masz nawet najbladszego pojęcia
> czym jest ta świadomość, czy też czym mogłaby być - hipotetycznie,
> na której opierasz swoje urojenia (ewentualnie nie ty osobiście,
> no boś huj blady, lecz ten jakiś... nieszczęsny zjeb Hawking).

Więc może mi wytłumaczysz jak Ty rozumiesz świadomość, bardzo chętnie
dowiem się czegoś czego jeszcze, według Ciebie, nie pojmuję. ;-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://www.leotar.friko.pl/

24. Data: 2015-06-05 08:02:54

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Simpler pisze:

> No, i to jest właśnie ten głęboki kanał, w którym leżysz,
> a razem z tobą cała ta pseudoteoria o myśleniu, świadomości itd.
>
> A dowód jest wręcz natychmiastowy...
> wystarczy prosty fakt, w postaci pytania:
>
> dlaczego prymitywy, czyli tzw. szara masa, zawsze wygrywa ostatecznie?

Bo tylko tzw. szara masa jest zdolna do rewolucji w odpowiedzi na
despotię i dekadentyzm tzw. elit umysłowych. Elity, które nie są w
stanie zaoferować niczego nowego na drodze ludzkości ku pełnemu
wyzwoleniu z niewolnictwa umysłowego i jego pokłosia niewolnictwa
materialnego, muszą odejść. Tego powinna Cię była nauczyć analiza
historii ludzkości i nie tylko ludzkości. :-)

> No, bo jest tak - zarówno w tym świecie zwierzaków,
> jak i widać to bardzo dobrze w historii ludzkości.
>
> Popatrz przykładowo na te wielkie starożytne kultury,
> weźmy te najbliższe: Egipt, Grecja, Rzymianie.
>
> No i dlaczego oni padli - przegrali,
> pomimo swoich ogromnych osiągnięć w wiedzy, technice, i kulturze?
> No i kto ich wyruchał?
>
> Tamtejsza hołota - szara masa, oczywiście.

Przegrali dlatego, że nie byli w stanie uwolnić swoich społeczeństw od
fenomenu przemocy gdyż nie byli w stanie wyjaśnić pochodzenia przemocy i
celu jej zaistnienia. Każda rewolucja jest sprzeciwem wobec przemocy.
Nie będąc świadomymi mechanizmu, celu i źródła przemocy jedynie ją
nieświadomie intensyfikowali, wzmacniali po to by również nieświadomie
popchnąć ludzkość odrobinę do przodu ku wyjaśnieniu tego fenomenu i
wyzwoleniu ludzkości z jego okowów. Mam nadzieję, że zgodzisz się ze mną
iż przemoc i jej skutek niewolnictwo to wielki negatyw nie tylko naszych
czasów lecz wszelkiego stworzenia od pierwszej akcji Stwórcy poczynając.

> Wyjaśniłem to bardzo wyraźnie: świadomość,
> jak i to całe zasrane myślenie, rozumowanie, itp. pierdoły,
> to tylko puste słówka, i nic więcej!
>
> Faktycznie są to tylko iluzje, generowane w samym mózgu.

Czy uważasz nasze istnienie za iluzję rozgrywającą się wewnątrz równie
iluzorycznego Umysłu? Bo chyba nie uważasz materialnego mózgu za
Stwórcę. Dla mnie mózg jest tylko mieszkaniem S(T)wórcy.

> Bardzo hipotetycznie byłoby to chyba możliwe...
> no, zatem szkoda że nic takiego istnieje, bo jest niemożliwe. :)

Bezsens. Czyżbyś o czymś zapomniał? A może to freudowska pomyłka...? :-)

> Liczy się tylko akcja - działanie...
> żadnego myślenia bóg nie stworzył, ani nie wymyślił,
> ponieważ on sam nie myślał wcale...

Zachowujesz się niczym Kobieta, niby myślisz a jednak nie jesteś w
stanie uwolnić się od przekonania, że dominującą jest Materia w akcji.

> bowiem myślenie jest przelewaniem z próżnego w puste,
> czyli jest całkowicie bezużyteczne...
> o czym świadczy cała historia, a nawet i te biblijne przekazy:
> tam opisano akcję - czyny, zdarzenia, a nie jakieś myślenie...

A jednak bez myślenia nie byłoby tych wielkich akcji i dokonań ludzkich.

> No niby po huj komu to myślenie i inne takie zabobony,
> skoro mózg i tak musi działać podświadomie, bo inaczej zdechłbyś w 3s?! :)

A skąd Ty o tym wiesz?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

25. Data: 2015-06-05 20:01:22

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Simpler pisze:

> Przegrywają słabsi - gorzej dostosowani,

A w jaki sposób oceniasz i mierzysz kto jest słabszy i gorzej dostosowany?

> zatem ta twoja wielgaśna rzekom świadomość tylko osłabia,
> no i dlatego przegrywa... nawet z tą nieświadomą masą,
> ponieważ masa działa maszynowo, od razu - dziko i żywiołowo,
> zamiast marnować czas na jakieś tam myślenie.

Masa ma ogromną inercję ale gdy już się ją już poruszy to wspomnisz
słowa "Międzynarodówki"...

> Przegrali bo wpadli w świat urojeń - iluzji,
> to znaczy zbyt dużą rolę przykładali do tego myślenia,
> rozumowania, itp.

Popadali w chorobę umysłu, którą Ty zwiesz urojeniami a ja uważam, ją za
skutek działania wirusa umysłu, którym został zainfekowany nieświadomy
Umysł Stwórcy. Wirusem tym jest ZAKAZ poznania wywołany tym, że
nieświadomy swych rodzicielskich obowiązków Stwórca zakazał stworzonym
przez siebie owocom poznania go.

> No i nie dziwne że tak się to kończy...
> bo niby co tu jest do rozumienia?

Rzeczywiście dla takiego materialisty jak Ty niewiele jest do
zrozumienia gdyż unikasz samodzielnego myślenia i akceptujesz
bezkrytycznie to co Ci podali na tacy Twoi mistrzowie.

> Możesz sobie nazywać wielkimi te prozaiczne bzdety...
> zapewne mrówki nie inaczej oceniają historię swojego mrowiska.. hihi!

Z niewielkich, jak je nazywasz, "bzdetów" rodzą się wielkie działania
zmiatające z powierzchni Ziemi dobrze zakonserwowane i - wydawałoby się
- niezniszczalne systemy dominujące na naszym skromnym globie.

> To akurat z medycyny (tej urazowej zwłaszcza) wiadomo od dawna...
> każda część ciała - od skóry po kości,
> jak i każdy organ - jelita, serce, płuca, itd.
> muszą być non-stop nadzorowane, sterowane poprze mózg, inaczej amen;

Widzę, że Twoje pojmowanie sterowania jest ograniczone do materialnej
części systemu. Zapominasz o tym jak ogromną rolę w działaniu każdego
systemu stanowi jego oprogramowanie a w przypadku organizmów żywych ich
świadomość dla której mózg jest jej materialną lokacją. Ty działanie
mózgu sprowadzasz do biologii a to nie jest prawdą, czyli że Ty
popełniasz błąd.

> żadne zasrane myślenie i świadomość, ani bogowie nic na to nie poradzą.

Bogów nie ma a świadomość poszukującego Umysłu zmienną jest. ;-)

--
LeoTar Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

26. Data: 2015-06-05 20:57:23

Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 22:51, LeoTar pisze:
> [...]
> samego siebie. Ta interakcja Myśli i Materii stała się zalążkiem
> ewolucji świadomości Stwórcy. Myśl jest pierwotna względem Materii.

jak już jestesmy przy ontologii, to na zadadzie brzytwy Okhama,
najbardziej prawdopobnym obrazem rzeczywistości jest to, ze JA jestem
jedynym bytem.

--
@foe_pl

27. Data: 2015-06-05 21:59:48

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

the_foe pisze:

> jak już jestesmy przy ontologii, to na zadadzie brzytwy Okhama,
> najbardziej prawdopobnym obrazem rzeczywistości jest to, ze JA jestem
> jedynym bytem.

Dlaczego uważasz, że tylko -prawdopodobnym- ? :-)

28. Data: 2015-06-06 11:45:21

Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar wrote:

> Świat został stworzony z niczego przez nieświadomego Stwórcę

A kto i z czego stworzył nieświadomego Stwórcę?

Pozdrawiam, Piotr

29. Data: 2015-06-06 11:56:14

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wyderski pisze:

> A kto i z czego stworzył nieświadomego Stwórcę?
>
> Pozdrawiam, Piotr

Nie pojąłeś. Pustka, NIC jest naszym S(T)wórcą.

30. Data: 2015-06-07 08:33:18

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Simpler pisze:
> [...]

Czy zdajesz sobie sprawę z tego dlaczego pochwalasz rywalizację? Wszak
celem rywalizacji jest podporządkowanie sobie innych stworzeń.

> Sama ocena nie zmienia wyniku, bo nie ma wpływu na stan rzeczy.
>
> Obecnie możesz sobie oczywiście oceniać co jest dobre a co złe, ale
> tak naprawdę to nie są twoje oceny, lecz po prostu zbiorowe -
> zostałeś wychowany w pewnym środowisku, które toleruje to i to, a
> tamto zakazuje...

Zakaz to brak zaufania i wola narzucania innym własnej woli.

Narzucanie innym swojej bez objaśnienia motywów a odwołując się jedynie
do tradycji oznacza akceptowanie ślepej przemocy.

> i z przyczyn czysto praktycznych: to co nazywamy dobrym sprzyja
> przetrwaniu społeczności, a to co złym - przeciwnie.
>
> Zwłaszcza zabijanie jest zakazane, bo to jest przecież bezpośrednie
> niszczenie tejże społeczności.
>
> Zatem mordercy są szkodliwi dla nas... i nieważne czy oni robią to
> świadomie, czy też nie! Trzeba ich eliminować - jak każde inne
> obiektywne zagrożenie i tyle.

I tak bez wyjaśnienia motywów, które popychają ich ku zbrodni?

Czyż nie powinniśmy zrobić wszystkiego by wykorzystać tak skrajne
doświadczenie jakim jest zabieranie komuś życia do wyjaśnienia
mechanizmu, który wywołał tak skrajne zjawisko?

Czy nigdy nie pomyślałeś o tym by potraktować mordercę jako kogoś, kto
został zmuszony przez własną podświadomość do udowodnienia samemu sobie,
że jest lepszy od tego kto stanął mu na drodze i nie chciał się podać
jego dyktatowi?

Czy nigdy nie spojrzałeś na mordercę jako na kogoś, kto jest
wynaturzonym produktem rywalizacji?

> Podobnie: bandyci, złodzieje, gwałciciele, itd. To są mniejsze
> szkodniki, no ale nadal szkodzą, więc takich trzeba też eliminować -
> leczyć, uczyć, resocjalizować, itd.

W moim przekonaniu resocjalizację można podjąć dopiero wówczas gdy
zrozumie się mechanizm i ujawni przyczynę popełnienia przestępstwa.
Bez zrozumienia mechanizmu nie ma co marzyć o skutecznej resocjalizacji
i o ile mi wiadomo to społeczeństwo, pomimo wielu podejść, nie
wypracowało jeszcze całościowego systemu, który wyjaśniałby mechanizm
powstawania zbrodni.

Nie wiem ile moich tekstów przeczytałeś i czy akurat do tego dotarłeś
ale ja oferuję wyjaśnienie fenomenu zbrodni: jak dochodzi do
powszechnego zainfekowania ludzkiego umysłu poczuciem niższości z
którego każdy z nas chce się wyzwolić poprzez rywalizację.

Wyjaśniam dlaczego rywalizacja nie jest celem samym w sobie a jedynie
metodą, dostępną nam techniką w wyniku stosowania której albo pokonamy
zakaz ograniczający naszą wolność i przetrwamy albo też zginiemy jako
gatunek.

> Z tego samego powodu co drwal rąbie, nauczyciel naucza, lekarz
> leczy... hihi!
>
> Nie ma tu powodu: on to potrafi, więc to robi.
>
> Zatem nauczył się tego gdzieś... w środowisku w którym żył,
> oczywiście, ewentualnie ma uraz - fizyczna wada mózgu.
>
> W każdym razie to nie niego wina, że jest szkodnikiem, no ale to nie
> ma znaczenia dla nas: trzeba go leczyć i tyle.

Jak myślisz, które środowisko ma największy wpływ na kształtowanie
człowieka od poczęcia zaczynając?

Podpowiem Ci za darmo: to jest rodzina. To w rodzinie żyjącej zgodnie z
tradycyjnymi zakazami dziecko uczy się jak oszukiwać by przetrwać
nieświadome poniżanie ze strony opiekunów.

Bo zakaz jest najprostszym a zarazem najmniej oczywistym sposobem
poniżania dziecka.

Zakaz inicjuje wirusa umysłu, i jesteśmy nim wszyscy zainfekowani. Jest
przyczyną choroby umysłowej toczącej całą naszą cywilizację bez żadnych
wyjątków a przemoc jest narzędziem, które ma nas od niego wyzwolić.
Przemoc zmusza nas do tego byśmy się stawali coraz bardziej uważnymi i
empatycznymi by zaglądać we własne wnętrze i by próbować zrozumieć
motywy działania innych.

Aż w końcu nastąpi tak wielka akumulacja doświadczeń, że ich analiza
oraz synteza wypływających zeń wniosków zmuszą ludzkość do pozbycia się
ostatniego z obowiązujących zakazów.

> Po cokolwiek robić skoro i tak wiecznie żyć będziesz... hihi!
>
> Nieśmiertelni mieliby identyczne problemy... albo i nawet większe,
> bo wówczas samo życie byłoby jeszcze cenniejsze: zabicie
> nieśmiertelnego byłoby zbrodnią nieskończenie potworną!

A czy zabicie "przeciętniaka" nie jest równie wielką zbrodnią?
Nawet jeśli on sam popełnił zbrodnię w amoku wywolanym przez wirusa umysłu.

> Ja nie myślę - mnie nie ma w zasadzie wcale... mózg generuje takie i
> takie rzeczy i tyle: to "Ja" to iluzja.

Jesteś materialistycznym biologistą... Zaprzedałeś duszę Materii.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

A może by tak referendum?