Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Date: Fri, 05 Jun 2015 08:02:54 +0200

Simpler pisze:

> No, i to jest właśnie ten głęboki kanał, w którym leżysz,
> a razem z tobą cała ta pseudoteoria o myśleniu, świadomości itd.
>
> A dowód jest wręcz natychmiastowy...
> wystarczy prosty fakt, w postaci pytania:
>
> dlaczego prymitywy, czyli tzw. szara masa, zawsze wygrywa ostatecznie?

Bo tylko tzw. szara masa jest zdolna do rewolucji w odpowiedzi na
despotię i dekadentyzm tzw. elit umysłowych. Elity, które nie są w
stanie zaoferować niczego nowego na drodze ludzkości ku pełnemu
wyzwoleniu z niewolnictwa umysłowego i jego pokłosia niewolnictwa
materialnego, muszą odejść. Tego powinna Cię była nauczyć analiza
historii ludzkości i nie tylko ludzkości. :-)

> No, bo jest tak - zarówno w tym świecie zwierzaków,
> jak i widać to bardzo dobrze w historii ludzkości.
>
> Popatrz przykładowo na te wielkie starożytne kultury,
> weźmy te najbliższe: Egipt, Grecja, Rzymianie.
>
> No i dlaczego oni padli - przegrali,
> pomimo swoich ogromnych osiągnięć w wiedzy, technice, i kulturze?
> No i kto ich wyruchał?
>
> Tamtejsza hołota - szara masa, oczywiście.

Przegrali dlatego, że nie byli w stanie uwolnić swoich społeczeństw od
fenomenu przemocy gdyż nie byli w stanie wyjaśnić pochodzenia przemocy i
celu jej zaistnienia. Każda rewolucja jest sprzeciwem wobec przemocy.
Nie będąc świadomymi mechanizmu, celu i źródła przemocy jedynie ją
nieświadomie intensyfikowali, wzmacniali po to by również nieświadomie
popchnąć ludzkość odrobinę do przodu ku wyjaśnieniu tego fenomenu i
wyzwoleniu ludzkości z jego okowów. Mam nadzieję, że zgodzisz się ze mną
iż przemoc i jej skutek niewolnictwo to wielki negatyw nie tylko naszych
czasów lecz wszelkiego stworzenia od pierwszej akcji Stwórcy poczynając.

> Wyjaśniłem to bardzo wyraźnie: świadomość,
> jak i to całe zasrane myślenie, rozumowanie, itp. pierdoły,
> to tylko puste słówka, i nic więcej!
>
> Faktycznie są to tylko iluzje, generowane w samym mózgu.

Czy uważasz nasze istnienie za iluzję rozgrywającą się wewnątrz równie
iluzorycznego Umysłu? Bo chyba nie uważasz materialnego mózgu za
Stwórcę. Dla mnie mózg jest tylko mieszkaniem S(T)wórcy.

> Bardzo hipotetycznie byłoby to chyba możliwe...
> no, zatem szkoda że nic takiego istnieje, bo jest niemożliwe. :)

Bezsens. Czyżbyś o czymś zapomniał? A może to freudowska pomyłka...? :-)

> Liczy się tylko akcja - działanie...
> żadnego myślenia bóg nie stworzył, ani nie wymyślił,
> ponieważ on sam nie myślał wcale...

Zachowujesz się niczym Kobieta, niby myślisz a jednak nie jesteś w
stanie uwolnić się od przekonania, że dominującą jest Materia w akcji.

> bowiem myślenie jest przelewaniem z próżnego w puste,
> czyli jest całkowicie bezużyteczne...
> o czym świadczy cała historia, a nawet i te biblijne przekazy:
> tam opisano akcję - czyny, zdarzenia, a nie jakieś myślenie...

A jednak bez myślenia nie byłoby tych wielkich akcji i dokonań ludzkich.

> No niby po huj komu to myślenie i inne takie zabobony,
> skoro mózg i tak musi działać podświadomie, bo inaczej zdechłbyś w 3s?! :)

A skąd Ty o tym wiesz?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/