Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hawkinga bzdury o Wielkim Wybuchu.
Date: Fri, 05 Jun 2015 20:01:22 +0200

Simpler pisze:

> Przegrywają słabsi - gorzej dostosowani,

A w jaki sposób oceniasz i mierzysz kto jest słabszy i gorzej dostosowany?

> zatem ta twoja wielgaśna rzekom świadomość tylko osłabia,
> no i dlatego przegrywa... nawet z tą nieświadomą masą,
> ponieważ masa działa maszynowo, od razu - dziko i żywiołowo,
> zamiast marnować czas na jakieś tam myślenie.

Masa ma ogromną inercję ale gdy już się ją już poruszy to wspomnisz
słowa "Międzynarodówki"...

> Przegrali bo wpadli w świat urojeń - iluzji,
> to znaczy zbyt dużą rolę przykładali do tego myślenia,
> rozumowania, itp.

Popadali w chorobę umysłu, którą Ty zwiesz urojeniami a ja uważam, ją za
skutek działania wirusa umysłu, którym został zainfekowany nieświadomy
Umysł Stwórcy. Wirusem tym jest ZAKAZ poznania wywołany tym, że
nieświadomy swych rodzicielskich obowiązków Stwórca zakazał stworzonym
przez siebie owocom poznania go.

> No i nie dziwne że tak się to kończy...
> bo niby co tu jest do rozumienia?

Rzeczywiście dla takiego materialisty jak Ty niewiele jest do
zrozumienia gdyż unikasz samodzielnego myślenia i akceptujesz
bezkrytycznie to co Ci podali na tacy Twoi mistrzowie.

> Możesz sobie nazywać wielkimi te prozaiczne bzdety...
> zapewne mrówki nie inaczej oceniają historię swojego mrowiska.. hihi!

Z niewielkich, jak je nazywasz, "bzdetów" rodzą się wielkie działania
zmiatające z powierzchni Ziemi dobrze zakonserwowane i - wydawałoby się
- niezniszczalne systemy dominujące na naszym skromnym globie.

> To akurat z medycyny (tej urazowej zwłaszcza) wiadomo od dawna...
> każda część ciała - od skóry po kości,
> jak i każdy organ - jelita, serce, płuca, itd.
> muszą być non-stop nadzorowane, sterowane poprze mózg, inaczej amen;

Widzę, że Twoje pojmowanie sterowania jest ograniczone do materialnej
części systemu. Zapominasz o tym jak ogromną rolę w działaniu każdego
systemu stanowi jego oprogramowanie a w przypadku organizmów żywych ich
świadomość dla której mózg jest jej materialną lokacją. Ty działanie
mózgu sprowadzasz do biologii a to nie jest prawdą, czyli że Ty
popełniasz błąd.

> żadne zasrane myślenie i świadomość, ani bogowie nic na to nie poradzą.

Bogów nie ma a świadomość poszukującego Umysłu zmienną jest. ;-)

--
LeoTar Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/