Re: Hbs - kiedyś dodatni teraz ujemny

1. Data: 2002-02-04 20:26:51

Temat: Re: Hbs - kiedyś dodatni teraz ujemny
Od: "m@rkop" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2002-02-04 20:28:09

Od: "m@rkop" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, ale myślałem, że nie poszło.

--
Pozdrawiam.
m@rkop

3. Data: 2002-02-04 23:03:48

Temat: Re: Re: Hbs - kiedyś dodatni teraz ujemny
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to HBS?

4. Data: 2002-02-05 17:13:48

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Świadczy to o wyeliminowaniu wirusa. Jest to jak najbardziej możliwe i
bardzo pożądane.

5. Data: 2002-02-05 20:31:10

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to HBS?

HBs-Ag to białko-otoczka wirusa zapalenia wątroby typu B.
Produkują je zarazone komórki.
Zwykle jest uwazane za wskaźnik zakaźnosci wzw typu B , ale moze być
produkowane jako jedyny składnik wirusa i wtedy nie stanowi zagrożenia dla
innych.

posocznica (sepsa)
Psychiatria
poszukuje stronki z lekami