Hejt to lewacki atrybut.

31. Data: 2019-01-23 21:07:37

Temat: Re: Hejt to lewacki atrybut.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> wstapilem na dzialo

Polecam wleźć do lufy i poczekać, aż przyjdę z prochem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

32. Data: 2019-01-24 10:03:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/01/2019 o 20:07, XL pisze:

> Polecam wleźć do lufy i poczekać, aż przyjdę z prochem.

a to akurat obrona Czestochowy, ktorej nie bylo

--
gazebo

33. Data: 2019-01-24 12:33:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> a to akurat obrona Czestochowy, ktorej nie bylo

Częstochowa była, napoleonku ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2019-01-24 19:09:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/01/2019 o 11:33, XL pisze:

> Częstochowa była, napoleonku ?

poszukaj na mapie, moze ci sie uda

--
gazebo

35. Data: 2019-01-24 19:18:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2019 o 21:14, XL pisze:

> W którym miejscu bierzesz oddech w ,,kurwa", trenerze?

przed badz po, to zalezy, intonacja, akcent, takie tam

--
gazebo

Partia PiS to zło w czystej postaci
Ludzie listy pisza