Help - Potrawa z jajek ??

1. Data: 2004-03-10 19:33:12

Temat: Help - Potrawa z jajek ??
Od: "Pawel Kazienko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej - Help!!

Tak sie zlozylo ze mamy w lodowce nadmiar jajek i nie bardzo wiemy co z nimi
zrobic!
Jajecznica odpada bo sie juz ojadla i szukamy przepisu na cos innego!
Smacznego!!
Prosze o pomoc :)

Pozdrawiam(y)!

1. Data: 2004-03-10 19:41:32

Temat: Re: Help - Potrawa z jajek ??
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-10 20:33:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Pawel Kazienko* skreślił te oto słowa:

> [...]
> zrobic!
> Jajecznica odpada bo sie juz ojadla i szukamy przepisu na cos innego!

- Nagotowac duzo jajek do zupy szczawiowej
- Upiec duzo bezikow z bialek, ale nie mam pomysłu na żółtka
- sernik tez duzo jajek potrzebuje

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-03-10 19:50:29

Od: "Kryb" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Kazienko" <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c2nqhh$6dp$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
nimi
> zrobic!
> Jajecznica odpada bo sie juz ojadla i szukamy przepisu na cos innego!

Bezy z bialek piec a z zoltek mozna kremy
kogiel-mogiel ewentualnie
Sorbety jakies tez mozna
Ciasta piecz tez

Pozrdo

1. Data: 2004-03-10 19:56:55

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

jaja faszerowane w skorupkach, kotlety jajeczne, pasta z sardynkami, sałatka
z tuńczykiem,

pzdr.

1. Data: 2004-03-10 20:25:03

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Mar 2004 20:33:12 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Pawel Kazienko*,
w wiadomości news:<c2nqhh$6dp$1@absinth.dialog.net.pl> zawarł, co następuje:

dużo pasty jajecznej do kanapek :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-03-10 20:28:15

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Kazienko" <k...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c2nqhh$6dp$1@absinth.dialog.net.pl...
> Hej - Help!!

Tartę z pora (6-8 jaj na jedną)
Tortillę
Omlet z groszkiem

Sowa

1. Data: 2004-03-10 20:29:51

Od: Nessie <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> - Upiec duzo bezikow z bialek, ale nie mam pomysłu na żółtka

AJERKONIAK! I zaprosić mnie :)

Nessie

1. Data: 2004-03-10 22:08:42

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Mar 2004 20:41:32 +0100, Lia
<L...@a...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>
> - Nagotowac duzo jajek do zupy szczawiowej
> - Upiec duzo bezikow z bialek, ale nie mam pomysłu na żółtka

bialka na bezy - a kogiel mogiel z zoltek ;)))moze nie z
tysiaca, ale z killku na pewno ;)))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-03-10 22:14:51

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

I co? Jaja faszerowane sa bee ?
Nie wiecie co tracicie Drodzy Panstwo

1. Data: 2004-03-11 08:18:19

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misielin, 2004-03-10 23:14, wrote...

> I co? Jaja faszerowane sa bee ?

sa pyszne!
a do srodka mozna dac co komu pasuje
- pieczarki podsmazone
- szynke w kosteczke pokrojona albo starta na tarce
- szczypiorek

a jak sie nic nie ma to tylko majonez lub smietana (w zaleznosci od
gustu) ciun musztardy lub chrzanu do zaostrzenia smaku, na to posypac
ser zolty (jak ktos nie ma to nie) i pychota ....

ale sie rozmarzylam i to przed sniadankiem

Jesli chodzi o inne potrawy-
omlety pozeraja troche jajek a mozna je jesc i na slono i na slodko
Na slodko - smazy sie omlet a potem naklada dzem - jak nalesniki
na slono - smazy sie na patelni wraz z dodatkami ( pieczrki, szynka,
cebula, brokuly, groszek - na co kto ma ochote)

Co jeszcze - paczki (takie na tlusty czwartek) wymagaja kilkudziesieciu
jajek :)

Zupy krem - mozna "zarobic" 4 zoltkami - wtedy z bialek bezy

Ugotowac zurek - ja lubie z jajkiem

Zapiekanki roznego rodzaju - na koniec wlewa sie rozbeltane jajka ze
smietanka.. (moze nei duzo ale zawsze cos "ubedzie")

kotlety z jajek - troche ich pojdzie - nadmiar zawsze mozna zamrozic
(kotletow oczywiscie)

i placki roznego rodzaju
Mam przepis na tort makowy z 9 jajek :)

i niesmiertelne:
- na twardo
- na miekko
- w koszulkach
- sadzone
i jak kto jeszcze lubi :)

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

ciasto pytanie o przepis
ciasto pytanie o przepis
mrożone owoce
Biały ser własnej roboty