Hemoroid-nacięcie-problem

1. Data: 2005-02-25 20:17:40

Temat: Hemoroid-nacięcie-problem
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż miał dzisiaj nacinanego hemoroida .W kazdym badz razie po calym
dniu nazbierala sie tam spowrotem krew i znowu boli go co niemiara.Nie
bardzo wie co ma teraz z tym fantem zrobic. Czy da sie jakos calkiem go
usunac w warunkach ambulatoryjnych czy na to trzeba sie klasc w
szpitalu. Jakie sa metody ulzenia w cierpieniu chłopu w wieku 33 lat z
hemoroidem zewnetrznym takim calkiem niezlych rozmiarow?Poradzcie ....

2. Data: 2005-02-25 20:25:10

Temat: Re: Hemoroid-nacięcie-problem
Od: "zbyszek" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej trzeba sie polożyc, przynajmniej na 1-2 dni, właśnie ze względu ma
możliwośc krwawienia.
Pozdrawiam Zbyszek

3. Data: 2005-02-26 17:43:47

Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA <k...@r...net> napisał(a):

> [...]
> szpitalu. Jakie sa metody ulzenia w cierpieniu chłopu w wieku 33 lat z
> hemoroidem zewnetrznym takim calkiem niezlych rozmiarow?Poradzcie ....

1- gdzie to wykonywano ,osrodek , szpital ?

4. Data: 2005-02-27 18:40:39

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tusuński napisał(a):

> 1- gdzie to wykonywano ,osrodek , szpital ?

Prywatna poliklinika....
Kasia

ból ręki po pobraniu krwi...
tarczyca