Herbalife

1. Data: 2003-11-25 09:18:13

Temat: Herbalife
Od: "Olga Kazimirska" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkich zainteresowanych bezpiecznym i skutecznym schudnięciem dzięki
Programowi Kontroli Wagi proszę o kontakt ze mną: mail:
w...@p...onet.pl Zapraszam.

--
Ola

2. Data: 2003-11-25 09:32:08

Temat: Re: Herbalife
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkich zainteresowanych bezpiecznym i skutecznym schudnięciem dzięki
> Programowi Kontroli Wagi proszę o kontakt ze mną: mail:
> w...@p...onet.pl Zapraszam.

buhahaha - bezpiecznym i skutecznym ?????
chyba efektem jojo i brzydka cera i czyszczeniem porfela.

MSPANC

Kafka

3. Data: 2003-11-25 20:01:45

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkich zainteresowanych bezpiecznym i skutecznym schudnięciem dzięki
> Programowi Kontroli Wagi proszę o kontakt ze mną

Wszystkich "zainteresowanych" naprawdę "bezpiecznym i skutecznym
schudnieciem " informuję, iż Program Kontroli Wagi HERBALIFE
to nic innego jak hohsztaplerstwo, które pomimo początkowych,
być może nawet obiecująco wyglądających efektów - kończy się
nieuchronnym mega-jojem i odchudzeniem portfela należącego do
jelenia. Przestrzeganie tej diety związane jest z niesamowitymi
wyrzeczeniami - delikwent czuje permanentny głód i myśli na
okrągło o żarciu.
System dystrybutorski zorganizowany jest na kształt
Amwaya i może nawet zainteresować tych bezrobotnych
grupowiczów, którzy potrafiliby bez wyrzutów sumienia wciskać
"kit" ludziom potrzebującym pomocy.
Wiem o tym wszystkim z pierwszej ręki - sam byłem jednocześnie
klientem i dystrybutorem tego "cudownego wynalazku do trzepania
kasy". Dystrybutorem zostałem b.szybko - głównie po to by
taniej kupować produkt (na szczęście szybko przejrzałem na oczy
i nie zdążyłem zniechęcić do mnie wszystkich znajomych mających
problemy z nadwagą...)

Pozdrawiam i życzę zdrowia
Hoodzielec

4. Data: 2003-11-25 22:56:02

Od: "Olga Kazimirska" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanuję Twoje poglądy, masz do nich prawo. Ja jednak pozostanę przy mojej
opinii. Program jest rewelacyjny, bo tak naprawdę nie chodzi tu tylko o
stosowanie zalecanych produktów, lecz przede wszystkim o zmianę złych
nawyków żywieniowych. Podam prosty przykład: picie wody. Podstawą
skuteczności tej metody jest wypicie dziennie co najmniej 2 litrów czystej
wody dziennej. Ma to wspomóc oczyszczenie organizmu. Dzięki temu
przyzwyczajamy nasz organizm do takiej (niemałej) ilości wody i nawet po
zakończeniu kuracji ten nawyk nam pozostaje. Po prostu odczuwamy fizyczną
potrzebę picia, a to przecież samo zdrowie!!!
Kolejny Twój zarzut dotyczył uczucia głodu. No cóż, jeżeli ktoś przez pół
życia zjadał tyle, co pracujący koń niech się nie dziwi, że odejście od
swoich zwykłych posiłków będzie okupione wyrzeczeniami. Wyższość Programu
Kontroli Wagi polega jednak na tym, że co najmniej raz dziennie spożywamy
jeden normalny posiłek! Produkty Herbalife można również przygotowywać na
różne sposoby, więc nie ma tu miejsca na monotonię.
A co do dystrybucji... Zdaje się Hoodzielcu, że miałeś złe podejście do roli
jaką odgrywałeś. Ja na przykład uważam, że za wykonany nakład pracy powinnam
uzyskać wynagrodzenie, ale dla mnie o wiele ważniejsza jest satysfakcja, że
pracując z kobietą monstrum (120 kg) doszłyśmy do wagi 85 kg.
Jest jeszcze jedna ważna rzecz w tej kuracji: system wsparcia. Kupując
produkty od dystrybutora uzyskujecie także system wsparcia. Jego zadnia
polega na kontrolowaniu postępów jakie robicie, stanu waszego samopoczucia i
zdrowia. Kto z nas lubi się odchudzać samotnie? W tym przypadku zawsze można
się wyżalić konsultantowi:)

Ola

5. Data: 2003-11-25 23:46:48

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Olga Kazimirska w wiadomości news:bq0mm4$u6m$1@localhost.localdomain pisze:

> Szanuję Twoje poglądy, masz do nich prawo.

Dobrze by wiec bylo, gdybys szanowala rowniez czas i pieniadze grupowiczow
oraz zasady, jakie tu panuja. To, co zbedne wycinamy, a odpowiadamy pod
cytowanym fragmentem.

6. Data: 2003-11-26 07:53:31

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opinii. Program jest rewelacyjny, bo tak naprawdę nie chodzi tu tylko o
> stosowanie zalecanych produktów, lecz przede wszystkim o zmianę złych

To tylko czysta teoria - na nieszczescie tez mialam przyjemnosc zetknac sie
z Herbalife - jako klient.
Trudno mowic o dobrych nawykach. Jedzenie rozpuszczonego proszku nigdy nie
zastapi 'normalnego jedzenia' cokolwiek by na tym proszku pisalo.
Nie schudlam nic. Ale nawet nie o to chodzi, tylko wlasnie o ten cudowny
"system wsparcia". IMO polega on jedynie na tym, by klient czasem nie
zrezygnowal z kupowania kolejnych produktow. No bo jak przychodzi mila pani
i tak kiwa glowa z niby zrozumieniem, to ciezko odmowic. Nie tego Was
uczyli?
W moim przypadku, na koncu, pani okazala sie juz nie taka mila, jak na
poczatku. Powiedzialabym, ze pokazala zeby.

Drugi ciekawy przypadek to wciskanie "cudownego proszku" osobie bez
nadwagi - no moze 3-4 kg w celu ladniejszego wygladu. Osobie, ktora dzieki
Herbalife nie miala szans tego stracic. Ale co tam - wazne zeby zaplacila, a
nie byla zadowolona.

A trzecia rzecz - co jak juz sie schudnie? Samo picie wody nie zagwarantuje
utrzymania wagi.
Moze nigdy nie mialas takich problemow, nie wiem. Ale najtrudniej jest
utrzymac wage a nie schudnac.
A poza tym latwiej i przyjemniej stosowac np. MM miast placic gruba kase za
"cudowny proszek".
Ponadto wiele osob z problemami z nadwaga sie nie obzera, a wrecz
przeciwnie, ale do tego trzeba troche teorii poznac.

Jako byly klient odradzam wszystkim - naprawde szkoda czasu i meczarni, a
efekt niestety nie jest dlugoterminowy - o ile wogole jest.

Pozdrawiam
Kafka

7. Data: 2003-11-26 08:18:07

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Kafko,
zwolnilas mnie z przykrego obowiazku udzielenia odpowiedzi!

Pozdrawiam
Hoodzielec

8. Data: 2003-11-26 08:50:27

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga Kazimirska" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> polega na kontrolowaniu postępów jakie robicie, stanu waszego samopoczucia
> zdrowia. Kto z nas lubi się odchudzać samotnie? W tym przypadku zawsze

A konsultanci sa doskonale przygotowani do fachowego doradztwa z zakresu
fizjologii czlowieka i w ogole, cut mjut. Jak ktos nie wierzy, to niech sam
sie przekona :
http://implant.am.lublin.pl/~ginger/gadu_gadu.htm :)

Pozdrawiam,
Karola (dawnomnietuniebylo)

9. Data: 2003-11-26 09:23:40

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" napisał w wiadomości

> A konsultanci sa doskonale przygotowani do fachowego doradztwa z zakresu
> fizjologii czlowieka i w ogole, cut mjut. Jak ktos nie wierzy, to niech
> [...]

Fajne, ubawilam sie ;) I to, mniej wiecej, wlasnie sedno Herbalife.

Pozdrawiam
Kafka

10. Data: 2003-11-26 10:53:12

Od: "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ktos nie wierzy, to niech sam
> sie przekona :
> http://implant.am.lublin.pl/~ginger/gadu_gadu.htm :)

ROTFL! ROTFL! po trzykroc ROTFL!!! :)))
A pani Oldze (oraz innym namolnym akwizytorom) juz dziekujemy!

Pozdrowiatka
AG

Atkins Diet Alert
Problemy z nadwaga :(