Re: Herbatka Gonseen

Data: 2002-07-19 09:44:44
Temat: Re: Herbatka Gonseen
Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl>

Krystyna*Opty* wrote:
> [...]
napisał
grubo

> [...]
> pozbawione tłuszczu), a na drugie: np. wątróbka, żeberka, czy kotlet
> schabowy w panierce z żółtek i dobrze nasączony tłuszczem ze
> smażenia, czy kotlet z karkówki, albo kotlety mielone z boczku i
> wołowiny... : ) (?- nie, nie boję się prionów, uważam, że bardziej
> należy się bać miażdżycy, nowotworów i... cukru, bo te zbierają
> ogromne żniwo). Do tego klasyczny dodatek małej porcji ziemniaków
> nasączonych masłem, czy smalcem ze smażenia mięsa, jeśli nie ma sosu
> i porcja typowych poskich warzyw (kapusta, ogórki, marchewka z
> groszkiem, buraczki, brukselka, fasolka, czy jakaś surówka).

Wiesz co Krystyna, ja tam nie potępiam DO do czasu akrutnej agitacji
na mnie (tak jak ŚJ dokąd mnie nie napastują to mogę z nimi
współistnieć), ale porównuję to co napisałaś o przykładowym jedzeniu z
tym co ja lubię i podziwiam Cię za te tony smalcu (to takie słowo
zastępcze za tłuszczyk pod każdą postacią). A _naprawdę_ tego nie
cierpię.

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH