Herbicydowanie

41. Data: 2006-12-10 21:45:08

Temat: Re: Herbicydowanie (OT)
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:

> Świat staje na głowie:(
> U mnie w domu choinkę ubierało się wspólnie w Wigilię, ani dnia wcześniej.

Tak powinno być ,
bo m.in. na tym urok świąt polega. Na zamieszaniu, wspólnym
przygotowywaniu... Tak rodzinnie.

Pozdrawiam, Barbara

42. Data: 2006-12-10 22:06:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Dec 2006 23:25:59 +0100, Barbara Miącz napisał(a):

> Chyba ostatniego zdania nie przeczytałaś :-(

Przeczytałam.
Tylko dla mnie to tłumaczenie nie jest argumentem.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

43. Data: 2006-12-10 22:25:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, ze wszystkie owoce i warzywa które zjadasz pochodzą z twojego
> ogrodu?

Chyba ostatniego zdania nie przeczytałaś :-(

> Groszek

z mojego ogrodu

i kukurydza <......... > również?
> I pomarańczowa, kandyzowa skórka

to nie są moje przysmaki

Pozdrawiam, Barbara

44. Data: 2006-12-10 22:29:45

Temat: Re: Herbicydowanie
Od: alfaro <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otóż odpowiadam
Mam hektar pola na którym kiedyś rosło żyto, a teraz głównie perz.
Ponieważ nie mam sił na pielenie perzu, a sądzę że wielu grupowiczów
mnie zrozumie, to schemat działania mam taki, który już stosowałem:
1. wybór miejsca na kolejne nasadzenia grupowe
2. Rundap na perz, ( i czekam 2 tygodnie )
3. Amerykany, przekopuję, co zostało do wiadra i do spalenia
4. Równam
5. Po jakimś czasie znowu herbicyd, żeby dobić to co zostało
6. Na tak przygotowane miejsce, w następnym roku można wsadzać rośliny
bardziej od perzu ozdobne, i oko cieszące.

A przeciwników używania herbicydu zapraszam do ogrodu, szpadle mam dwa,
tyleż Amerykanów, rękawiczek ochronnych par kilka.
Aha, na koniec, i do przygotowania kilka tysięcy m2 :)

pozdrawiam
Alfaro

45. Data: 2006-12-11 01:45:22

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:
> A owoców i warzyw chronionych chemią nie mam ochoty jeść, bo się
> zwyczajnie brzydzę :-(. Chyba że nie widziałam, jak to robili .
>
> Pozdrawiam, Barbara

To że nie masz ochoty nie oznacza, że ich nie jesz.
Nie sposób sie ustrzec, i nie zobaczysz jak to robią.

Osoby, które pracują przy produkcji żywności czesto
nie są w stanie jeść produktów ze swego zakładu gdy widzą jak to się robi.
Niestety :(

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net
www.forum.oczkowodne.net
www.sklep.oczkowodne.net

46. Data: 2006-12-11 09:51:33

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

alfaro napisał(a):
> Otóż odpowiadam
> Mam hektar pola na którym kiedyś rosło żyto, a teraz głównie perz.
[...]
> A przeciwników używania herbicydu zapraszam do ogrodu, szpadle mam dwa,
> tyleż Amerykanów, rękawiczek ochronnych par kilka.
> Aha, na koniec, i do przygotowania kilka tysięcy m2 :)

Posadź "amerykany" czyli kartofle i po kłopocie w jeden sezon.
;-)
pozdr. Jerzy

47. Data: 2006-12-11 09:53:59

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a):
> Chronionych chemią....co to znaczy, a mozna chronić nie-chemią, istnieje coś
> w naszym wszechświecie co nie jest związkiem/pierwistkiem chemicznym?

Np. zwierzaczki?
;-)
pozdr. Jerzy

48. Data: 2006-12-11 10:42:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Np. zwierzaczki?
> ;-)

Przepraszam, że rozpaczliwie, ale zapytam: z czego się składasz??

Pozdrawiam, Basia.

P.S. A jednak martwy sezon, bo i pytania, i odpowiedzi coraz głupsze:-)))))

49. Data: 2006-12-11 11:40:13

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> coś

Nie tylko chemia nas ochrania. Na g... tylko g... odpowiedź.

> Przepraszam, że rozpaczliwie, ale zapytam: z czego się składasz??

Kurcze, sam nie wiem, nęci Cię aby sprawdzić? Czekam z nadzieją!

> P.S. A jednak martwy sezon, bo i pytania, i odpowiedzi coraz głupsze:-)))))

Sama się i innych sprowadzasz do tego poziomu.
:-(
pozdr. Jerzy

50. Data: 2006-12-11 12:06:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurcze, sam nie wiem, nęci Cię aby sprawdzić? Czekam z nadzieją!

Głównie z węgla, wodoru, tlenu,azotu, siarki, wapnia,potasu,fosforu
i wielu innych pierwiastków, nawet z rtęci z plomb w zębach i talu
we włosach.
Pozdrawiam.mirzan

Trawsko
Galanthus nivalis
Brukarstwo - układanie kostki brukowej i granitowej
jaka zima?
ZEGNAM GRUPE