Re: Heteromatrix

Data: 2009-10-18 14:13:06
Temat: Re: Heteromatrix
Od: "Fragile" <s...@o...pl>

Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości
news:hbf1b9$gub$1@node2.news.atman.pl...

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

ńskiego_w_Łodzi
>>> tragiczna. Być może więc powrócili do elektrowstrząsów- a to mogło

> Zapraszam Ciebie do przejrzenia wątku, w którym glob pisze:
> "To nie jest nic nowego, każdy psycholog stwierdzi że homofobia na
> przykład ma skład i pochodzenie ze źródeł kk, bo to on nakręca ogromną
> masę ludzi aby w swoim stadzie uważali homo za chorych, masz dokładnie
> homofobię jakiegoś tam świętego który w bibli pisze że nie było już
> prawie mężczyzn"
Znam stanowisko Globa w tej kwestii.

> Grzecznie_i_konsekwentnie prosiłem o podanie źródeł swoich "rewelacji"-
> odpowiadał w katogoriach pure- nonsensu. Nie ubliżyłem mu, nie drwiłem
> nawet- czekałem na logiczne, spójne twierdzenia. Zacytować Ci dalej jego
> bluzgi i odpowiedzi, których sens można chyba tylko zrozumieć na gruncie
> psychoanalizy, czy sobie znajdziesz? I czemuś w takiej (już nie pierwszej)
> sytuacji jakoś nikt z obrońców globa nie interweniuje i nie karci go.
Hehe, w moim odczuciu strasznie plytko rozumujesz, Chironie...
"Tatusiu, skoro ja nie moge miec tego autka, to upewnij sie, zeby
Krzysiowi tez nikt go nie kupil"... Tak to widzisz? Tak postrzegasz
"sprawiedliwosc"? :)
Czynienie dobra, Chiron, czynienie dobra...
Wiekszosci postow Globa nie czytam, wlasnie ze wzgledu na
slownictwo, jakiego uzywa. Uwage mu juz niejednokrotnie na tej
grupie zwracano, wiec Twoje pretensje sa nieuzasadnione. A jaki
Glob jest (lub jakim sie jawi), kazdy widzi...

>Teraz próbujesz pokazać- co tak naprawdę?
To Ty probujesz cos pokazac. Cos wykazac.
A ja? Ja zadalam Ci pare pytan jedynie. Nie koniecznie po to,
bys mi na nie odpowiadal. Mozesz sie nad nimi tylko na chwile
zatrzymac, albo przejsc obok nich obojetnie.

> Glob dostaje to, co zasiał sam.
A Ty co siejesz?

> Nie można go chronić przed konsekwencjami jego działań- bo będzie tylko
> gorzej. A Ty właśnie chcesz to zrobić. Ja przyjąłem zasadę: nie dyskutuję
> z nim, a jak mi się chce- traktuję go tak, jak w danym momencie na to
> zasługuje. Jeśli stara się zachowywać poprawnie- to i ja siętak zachowuję
> w stosunku do niego.
Ja nie jestem od obrony, ani od potepiania, tak wiec Globa ani nie bronie,
ani nie potepiam. To _TY_ widzisz to w kategoriach obrona-atak-potepienie.
Gdy sie z nim nie zgadzam (a jest wiele takich plaszczyzn; praktycznie w
wiekszosci tematow poruszanych na grupie mamy odmienne zdanie), jasno
o tym mowie. Slownictwa, ktorego czasami uzywa, nie trawie. Przerywam
czytanie. Mysle, ze przez slownictwo wlasnie, Glob traci wielu czytelnikow.
Poprzez slownictwo traci tez moim zdaniem wiarygodnosc.
Jego skrajne poglady to rowniez nie moja bajka. Ale... zdarza mu sie czasami
napisac cos sensownego, przemyslanego. Jak kazdemu czlowiekowi.

> Co twoim zdaniem jest gorsze: listość- i to- w moim odczuciu- nieszczera,
> okazywana mu, czy drwina z niego wtedy, kiedy swoim zachowaniem sam z
> siebie derwi
Nieszczera litosc i drwina to warte siebie zachowania. Oba obrzydliwe.

> (przeczytaj IMHO chamskie zachowanie w dyskusji z IXI. Czy gdybym ja tak
> pisałdo Ciebie- a potem ktoś by ze mnie sobie dworował- to weźmiesz mnie w
> obronę?!)

Moglbys zadac mi takie pytanie, gdybym kogos brala w obrone.
Tymczasem _JA_ tu nikogo _nie bronie_...
W moim poscie do Ciebie nie bronie Globa. To Twoja bledna
interpretacja. Bledna lub celowa, by temat znow sprowadzic do
osoby Globa. Tymczasem nie o Globa tu chodzi. Chcialam
zrozumiec sens i cel _Twoich_ slow. Ale chyba nigdy nie zrozumiem,
a Ty nie zrozumiesz, o co tak naprawde pytam...
Widzisz, predzej spodziewalabym sie takiej "przyziemnej" odpowiedzi
(jaka jest ten Twoj post do mnie) od Globa... Po Tobie spodziewalam
sie czegos "wiecej", ale... zycie nas zaskakuje...

PS. Czy kiedykolwiek postarales sie (w duchu, w myslach) pochylic
nad Globem, nad czlowiekiem, zobaczyc Globa, zobaczyc czlowieka
i to wszytsko co on stanowi? Bez oceniania, wyrokowania?
Traktujac drugiego czlowieka powaznie... Tylko w ten sposob mozna
mu pomoc, aby ujrzal sie w _Prawdzie_.

Pozdrawiam,
Fragile