Re: Hibiskus - roza chinska

Data: 2004-05-20 15:48:19
Temat: Re: Hibiskus - roza chinska
Od: "Agnieszka" <i...@g...pl>

Użytkownik "Szef" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:c2kadh$ibm$1@olsztyn.ols.vectranet.pl...
> Na dzien kobiet kupilem mojej pani takiego oto wlasnie kwiata doniczkowego
> (Hibiskus - roza chinska)
> No i teraz trzeba to jakos chodowac :)
> Stad mam kilka pytan do szanownych grupowiczow :
> Co ten kwiat lubi
> jak czesto go podlewac
> czy woli miejsca naslonecznione czy zacienione
> jaki jest cykl jego wegetacji
> Interesuje mnie doslownie wszystko na jego temat .
> ( w archiwum juz szukalem ale nie znalazlem wyczerpujacych odpowiedzi )
>
> Z gory wielkie dzieki za wszelkie info

Witam

Hibiskus bardzo lubi słońce, intensywne nawożenie, dużo wody jest wrażliwy
na przesuszenie i przelanie bo wtedy intensywnie gubi liście, no i
koniecznie trzeba go drastycznie ciąć bo inaczej po 2 latach na końcu
długiego badyla będzie pare listków. Cięty lepiej kwitnie i rozkrzewia się.
Jest bardzo żarłoczny przy braku jedzonka liście będą bledsze i żółtawe,
trzeba co roku przesadzać - znosi to bardzo dobrze,

Aga