Hilding Janpol czy inny materac

1. Data: 2010-04-03 22:53:49

Temat: Hilding Janpol czy inny materac
Od: "news.gazeta.pl" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mogę wydać ok 2000 +-400 na materac,
kusi mnie ta termopianka,
doradźcie jaką markę wybrać,
czy te termopianki to coś warte czy tylko nowinka mająca przyciągnąć i
zedrzeć?

proszę o opinie kogoś kto wybrał i ma doświadczenie..

pzdr
ia

2. Data: 2010-04-03 22:54:47

Temat: Re: Hilding Janpol czy inny materac
Od: "news.gazeta.pl" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aa,
rozmiar 200*160

3. Data: 2010-04-06 11:21:27

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mogę wydać ok 2000 +-400 na materac,
> kusi mnie ta termopianka,

Kupiłem jakis czas temu nie wiem moze rok a moze dwa lata w sumie juz
zapomnialem kiedy bo czuje sie jakbym spal na tym "od zawsze" - tani materac
z allegro, jest tam taki czlek co ma przerozne w ofercie takie "bezfirmowe".
Wzialem taki z lateksem i pianką. W sumie na ryzyko (cenowo wychodzily 2x
taniej niz sklepowe marki typu Janpol Hilding itp etc) bo i jak to porownac
do konkurencji ? (lezenie 10 minut w sklepie to zaden test ;) ).

Trafienie 100%. Za cztery materace 80x200 (w lozku tez chcialem miec
dzielony - latwiej to obrocic, zmienic pokrowiec) z 4sztukami poduszek
jakichs tam ergonomicznych ktore wzielismy z przeznaczeniem na prezent dalem
wtedy 1600zł. Poduszki nie poszly na prezent - przetestowalem jedna pare
nocy, teraz nie moge bez niej spac ;)

Nie twierdze ze taki "firmowy" nie bedzie lepszy - byc moze bedzie. Ja
mialem opcje pocisnac te 80x200 do sypialni dla gosci gdyby mi nie
podpasowaly i kupic "firmowe". Ale zostaly. Dla gosci kupilem takie same.

Pozdrawiam

Kane

4. Data: 2010-04-06 22:43:11

Od: "news.gazeta.pl" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

żeby nie przepłacać brzmi obiecująco..

masz jeszcze gdzies nazwe?
bo na allegro zatrzęsienie..

pzdr
ia

5. Data: 2010-04-07 03:46:03

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> masz jeszcze gdzies nazwe?
> bo na allegro zatrzęsienie..

Nie widze tego w starych mailach, natomiast gość napewno mial nick cos od
Bazyla a moze i wrecz Bazyl ;) Jak sie nazywal konkretnie moj materac - nie
pamietam, on ma szeroka oferte i bylo to dosc dobrze opisane.

Pozdrawiam

Kane

6. Data: 2010-04-07 15:52:37

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Apr 2010 05:46:03 +0200, Kane napisał(a):

> Nie widze tego w starych mailach, natomiast gość napewno mial nick cos od
> Bazyla a moze i wrecz Bazyl ;) Jak sie nazywal konkretnie moj materac - nie
> pamietam, on ma szeroka oferte i bylo to dosc dobrze opisane.

Nietrudno było go znaleźć:
9236

Tylko tego ma od groma w różnych odmianach. Jesteś w stanie wskazać
konkretny? Bo też jestem zainteresowany. Ciekawe czy zrobi na zamówienie
220.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

7. Data: 2010-04-07 17:47:30

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko tego ma od groma w różnych odmianach. Jesteś w stanie wskazać
> konkretny? Bo też jestem zainteresowany.

http://www.allegro.pl/item975936950_materace_materac
_denver_7stref_lateks_80x200_pr.html

To napewno ten sprzedawca. I najprawdopodobniej mam materac jak w linku
wyzej. Zaden hi-end (ma tez lepsze konstrukcje z tego co widze).

A poduszki napewno takie
http://www.allegro.pl/item979058773_poduszka_ortoped
yczna_materac_materace_neo_memory.html
(moze wtedy inaczej sie nazywały ale były na tej piance co te) - dla mnie
rewelacja tyle ze ja nigdy nie lubialem spac na miękkich poduchach i
wyczynialem z nimi rozne cuda typu zwijanie ich by byly twardsze itp ;)

Pozdrawiam

Kane

8. Data: 2010-04-07 20:36:12

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Apr 2010 19:47:30 +0200, Kane napisał(a):

> [...]
>
> To napewno ten sprzedawca. I najprawdopodobniej mam materac jak w linku
> wyzej. Zaden hi-end (ma tez lepsze konstrukcje z tego co widze).

A z tymi strefami to jak wam się żyje? Bo do mnie to nie przemawia - każdy
ma przecież inny wzrost i budowę ciała...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

9. Data: 2010-04-08 04:30:35

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z tymi strefami to jak wam się żyje? Bo do mnie to nie przemawia -
> ?>każdy ma przecież inny wzrost i budowę ciała...

Nie wiem, nie prowadzilem dokladniejszych testow - po prostu na tym spie.
Jesli ten materac ma jakies strefy to napewno nie przeszkadzaja w jego
uzytkowaniu. Jak pisalem - mam takie cztery sztuki a wlasciwie 6 bo rodzice
tez maja taki. Zakres uzytkownikow: wzrost 170-180, waga 50-100. Brak
narzekań.

Pozdrawiam

Kane

10. Data: 2010-04-08 06:44:39

Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-07 05:46, Kane pisze:
> Nie widze tego w starych mailach, natomiast go?? napewno mial nick cos od
> Bazyla a moze i wrecz Bazyl ;) Jak sie nazywal konkretnie moj materac - nie
> pamietam, on ma szeroka oferte i bylo to dosc dobrze opisane.

Ja kupiłem ostatnio taki multipocket u Bazyla. Oddałem po miesiącu.
Zaczęły się robić wgłebienia w materacu. Zamienił mi facet na inny,
minął miesiąc i to samo! Dlatego nie polecam tego modelu.

Ale trzeba przyznać z wymianą a na koniec zwrotem gotówki problemu nie
było.

Ostatecznie kupiłem w promocji w IKEA. Mają ofertę z 25letnią gwarancją
na materace. Do 90 dni, możesz materac oddać i wymienić na każdy inny
bez żadnych kosztów. Do tego za 100zł kupiłem u nich stelaż !! pod
materac, świetna sprawa.
Polecam.

P.S.
A materace niektóre tańsze niż na Allegro.

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

Maszt na antenę tv na kominie...
Bateria termostatyczna
wanna akryl
Sprawdzenie różnicówki
Remont w mieszkaniu - wymieniać instalację elektryczną?