Re: Himery

From: Dyletant <d...@y...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Himery
Date: Fri, 8 Jun 2012 01:20:51 -0700 (PDT)

On 8 Cze, 09:46, Nemezis <s...@g...com> wrote:

>   Tak to postmodernizm, niestety nasilają się skłonności totalitarne
> obecnie i tak ludzie powoli nie mogą decydować o swoim życiu, a chcą
> decydować za wszystkich takie kościoły fundamentalistyczne jak Islam,
> Katolicyzm, Kościół Naukowy, Ateizm, Korporacje. Każdy coraz
> agresywniej walczy o wpływy, by wyznawać którąś z tych religii, a
> zwalczać inną religie, po trupach innych ludzi ,by nie mieli prawa
> żyć  inaczej i decydować o swoim życiu, czyli być wolnym i
> odpowiedzialnym.
>
> A nie doczytałem, niestety ale to właśnie postmodernizm , który teraz
> [...]

Spoko, mnie ciągle oskarżają o schizofrenię. Jest git, takie czasy.

Czasy przejścia od systemu do systemu to czasy tzw. schizofreników.

Generalnie ludzie dzielą się na trzy grupy: ci którzy działają jeszcze
w starym systemie (jak mości murgrabia na włościach imć pan podkomorzy
Sobiezki), potem tacy jak ja i Nergal, czyli wyzwoleni, a pośrodku Ci,
którzy nie wiedzą dla kogo mają pracować, bo i tak źle i tak
niedobrze.

Dla mnie jest jasne, że Nergal robi coś pożytecznego, ale jasne jest
również i to, że mimo wszystko ma wąski światopogląd i nie widzi
siebie w szerszej rzeczywistości. Nie chce być trybikiem, ale nigdy
nie słyszał co to korbka.

To mu zarzucam, że jest trochę niedouczony.

Zaden system nie powiniem propagować otwartej bezsensownej agresji
jako drogi.

Zazdroszczę mu tylko jednego, że wyruchał Dodę. Nergal! Szacun! :)