Himery

1. Data: 2012-06-08 03:28:30

Temat: Himery
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam nad rzeczywistością, nad procesem stwarzania
rzeczywistości. Ktoś mówi Bóg istnieje chce tego i tamtego i sobie
myślimy. Tak.... facet wie czego Bóg chce, jaki jest i czego
potrzebuje, patrzymy i słuchamy z przymróżeniem oka, no bo himery,
nierzeczywistość, papalnina, próżność, pycha, tęskni za tatusiem ,
niedojrzałość, kluski umysłowe, kuski i kluski i jeden wielki
najwyższy klusek. Wzruszamy ramionami i idziemy do domu, włączamy
telewizor a tam znowu duchowe porno i jakiś nowy klusek onanizuje się
Bogiem. Dochodzi czego ten Bóg chce i czego oczekuje. Myślimy uwzieli
się na nierzeczywistość, tworzą himery umysłowe, religine porno,
obnażają się exchibicjoniści z swoich potrzeb duchowych, temu
towarzyszą wytryski modlitw, stęki, wycia, sado-maso biczowania
religijnymi himerami. I mówimy urojenia, himery, wygłupy,
nierzeczywistość.
Tylko czy napewno, przecież w tym żyjemy, uczestniczymy, myślimy nad
tym co nas atakuje, czasem boleśnie, czasem do nerwów doprowadzają,
całym swoim ciałem odpowiadamy na te ataki, serce przyśpiesza,
zwalnia, nasz umysł idzie tokiem tych myśli, tych szczytowań, musimy
się odnosić, przemilczać, czasem z tym ludźmi wchodzić w relacje . Ich
himery stwarzają nas jako przeciwników, okeślają jakoś gorszych bo
niedostąpiliśmy, musimy się zmagać z poniżaniem, deformowaniem naszej
osoby, czasem tracimy prace bo jesteśmy niegodni, co zmienia nawet
finansowo nasze życie, nie mamy czym zapłacić za prąd, a w aptece
farmaceuta z pogardą na twarzy odmawia nam głupiej prezerwatywy i
rezygnujemy z przyjaciółki bo HIV i klniemy, wołając z wściekłości- co
za kraj podły i wszyscy podli i już wiemy że urojenia, himery, mają
moc urzeczwistniania , kształtowania twardej rzeczywistości i odbijamy
się od niej jak od ścian.

2. Data: 2012-06-08 07:23:52

Temat: Re: Himery
Od: Dyletant <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 05:28, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> [...]
> za kraj podły i wszyscy podli i już wiemy że urojenia, himery, mają
> moc urzeczwistniania , kształtowania twardej rzeczywistości i odbijamy

Nasz gatunek ewoluuje biologicznie i duchowo. To, co oglądasz to
postmodernizm, czyli niedogotowany rosół. Niby już smaczny, ale
warzywa jeszcze dobrze nie zmiękły.

Najlepiej, żeby warzywa i mięso dosłownie rozpływały się w ustach. Do
tego trzeba cierpliwie jeszcze trochę pogotować.

3. Data: 2012-06-08 07:36:17

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dyletant napisał(a):

> [...]
>
> Najlepiej, żeby warzywa i mięso dosłownie rozpływały się w ustach. Do
> tego trzeba cierpliwie jeszcze trochę pogotować.

Tak to postmodernizm, niestety nasilają się skłonności totalitarne
obecnie i tak ludzie powoli nie mogą decydować o swoim życiu, a chcą
decydować za wszystkich takie kościoły fundamentalistyczne jak Islam,
Katolicyzm, Kościół Naukowy, Ateizm, Korporacje. Każdy coraz
agresywniej walczy o wpływy, by wyznawać którąś z tych religii, a
zwalczać inną religie, po trupach innych ludzi ,by nie mieli prawa
żyć inaczej i decydować o swoim życiu, czyli być wolnym i
odpowiedzialnym.

4. Data: 2012-06-08 07:46:42

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dyletant napisał(a):

> [...]

zwalczać inną religie, po trupach innych ludzi ,by nie mieli prawa
żyć inaczej i decydować o swoim życiu, czyli być wolnym i

A nie doczytałem, niestety ale to właśnie postmodernizm , który teraz
upada chronił nas przed dyktaturami, gdyż człowiek mógł wybrać swój
styl życia i sąsiad mieć innych , czyli ludzie dojrzeli by tolerować
innych ze swoim własnym stylem życia, .Teraz sąsiad sąsiadowi próbuje
wmusić swój styl życia, bo nie może znieść że ktoś się różni od modelu
pojęć abstrakcyjnych jego kościoła. Tak więc opisałem totalitaryzm,
który w polsce gwałci ludzi, czyli kościół katolicki. Zapomiałem że to
ty, któremu się wszystko przestawia i umysł miota myślami obcymi, gdy
w schizofreniku człowiek śpi.

5. Data: 2012-06-08 07:48:25

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2012-06-08 08:15:43

Od: Dyletant <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 09:36, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> [...]
> zwalczać inną religie, po trupach innych ludzi ,by nie mieli prawa
> żyć  inaczej i decydować o swoim życiu, czyli być wolnym i

I jesteś tym taki przejęty i zdziwiony? Nasz mózg jest praktycznie
dokładnie tak zbudowany jak mózg naszych przodków sprzed 100 tysiecy
lat. Sawanna, te sprawy, pamiętasz z opowieści pradziadka?

W owym czasie taka pojemność obliczeniowa i możliwości przyzwajania
wiedzy wystarczały, ale weszliśmy najpierw w erę rolnictwa (ciągłe
zabijanie o pole), a potem industralizacji (ciągłe zabijanie o
zasoby), a potem w postindustrialny postmodernizm, wojny marketingowe
w mediach.

Zrozum, nie można narzekać, że zupa jest niedobra, jeżeli cierpliwie
nie zaczekasz, żeby się dogotowała.

7. Data: 2012-06-08 08:20:51

Od: Dyletant <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 09:46, Nemezis <s...@g...com> wrote:

> [...]
> który w polsce gwałci ludzi, czyli kościół katolicki. Zapomiałem że to
> ty, któremu się wszystko przestawia i umysł miota myślami obcymi, gdy

Spoko, mnie ciągle oskarżają o schizofrenię. Jest git, takie czasy.

Czasy przejścia od systemu do systemu to czasy tzw. schizofreników.

Generalnie ludzie dzielą się na trzy grupy: ci którzy działają jeszcze
w starym systemie (jak mości murgrabia na włościach imć pan podkomorzy
Sobiezki), potem tacy jak ja i Nergal, czyli wyzwoleni, a pośrodku Ci,
którzy nie wiedzą dla kogo mają pracować, bo i tak źle i tak
niedobrze.

Dla mnie jest jasne, że Nergal robi coś pożytecznego, ale jasne jest
również i to, że mimo wszystko ma wąski światopogląd i nie widzi
siebie w szerszej rzeczywistości. Nie chce być trybikiem, ale nigdy
nie słyszał co to korbka.

To mu zarzucam, że jest trochę niedouczony.

Zaden system nie powiniem propagować otwartej bezsensownej agresji
jako drogi.

Zazdroszczę mu tylko jednego, że wyruchał Dodę. Nergal! Szacun! :)

8. Data: 2012-06-08 09:15:05

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dyletant napisał(a):

> [...]
> jako drogi.
>
> Zazdroszczę mu tylko jednego, że wyruchał Dodę. Nergal! Szacun! :)

1. Nie jest mózg tak samo zbudowany jak kiedyś, bo mózg jest
plastyczny, czyli dostosowuje się do środowiska życia, więc jeśli
ludzie w większości byli niepiśmienni, to neurony odpowiedzialne za
pisanie nie istniały. Tak samo myślenie rozumowe jest młodą strukturą
mózgu, co widać jak bardzo często się mylimy podczas procesów
rozumowych, starsze struktury mózgu działają bardziej pewnie. Napewno
też istniały bardziej wyostrzone zmysły niż w cywilizacji. Można nawet
uważać że w różnicach kulturowych obecnie, mózgi ludzi w zależności od
kultury się różnią i nawet występują choroby specyficzne dla danej
kultury. Jak też każdy ma inny mózg ze względu na różne doświadczenia
życiowe , traumy, to czego się nauczył, kogo kochał itd. Poza tym
ludzie kiedyś nie myśleli na tak wysokich poziomach abstrakcji, więc
można wysnuć wniosek że byli bardziej pokojowi.

2. Nergal nie jest wolny, jest satanistą i ateistą, czyli jest jedynie
odwrotnością tej samej metafizyki, drugą stroną monety. Bez
katolicyzmu Nergal przestaje istnieć. Spewnością jest kabotynem, gdyż
jak kościół narzuca Bozie, tak Nergal narzuca ateizm by wszyscy byli
niewierzący, nikt nie ma prawa wierzyć w jego świecie w Boga, bo to
nie da spokoju jego ateizmowi. Ten człowiek nie ma JA potrzebuje
fetyszy , czyli jak katolicy potrzebują Bozi, by była jak kula na
której się podpierają, tak Nergal podpiera się jak kulą satanizmem i
dlatego ta jego twórczość jest taka tandetna, niedojrzała i
głupkowata.

3. Nie rozumiesz czym jest postmodernizm, powtarzasz jakieś mity
sfrustrowanych osobowości autorytarnych, które w postmoderniźmie nie
mogą narzucać swojego poglądu. Postmodernizm broni tego że jeśli
Nergal jest ateistą, to jego sąsiad nie musi i ma prawo wierzyć w
Boga ,czyli szanuje różnorodność światów, które ludzie sobie
wybierają, swoje pasje, zainteresowania. W postmoderniźmie jest
miejsce dla każdego dziwaka, byleby nie krzywdził innych dziwaków. To
co ty opisujesz to Korporacje , konsumpcjonizm , który ludzi traktuje
jak produkt i dla tych ludzi staje się ważny nowy komputer, a nie
godzina spędzona z córką. Ludzie automaty, będące jak przedmioty i
innych traktują jak przedmioty, przestają liczyć się relacje między
ludźmi, tylko pogoń za kolejnym produktem. Gdzie facet wchodzi do domu
a jego żona to obca kobieta, a córka przecież niedawno miała pięć lat,
a teraz ma piętnaście.

9. Data: 2012-06-08 09:16:12

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2012-06-09 17:07:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dalibyście się uprosić aby ciąć stare cytaty w cytatach?
Bo ciężko się czyta takie tasiemce powtórzeń...
Przecież można zostawić tylko krótki fragment do myśli
w nim zawartej się konkretnie odnosisz a resztę uciąć.
Polecam!

No żeby niemcy uczyli polaków tolerancji.
Re: Skąd wiadomo, że Bóg istnieje?
Polityka kościoła potępiania prezerwatyw daje efekty. HIV w Polsce. Grozi nam epidemia?
Chcą epidemii w Polsce
impresja