Histeria swinskiej grypy - C.D. :)

21. Data: 2009-11-03 12:44:32

Temat: Re: Histeria swinskiej grypy - C.D. :)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samismy się do tej globalnej wiochy pchali.
Żył sobie człowiek spokojnie, lokalnie...to nie.
Pchało nas.....to teraz mamy za swoje :-))))

MK

22. Data: 2009-11-03 12:45:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wszechświat to tu: http://apod.nasa.gov/apod/

Piękny bardzo. Zhublowany taki..... (czyt. pokolorowany). MK

23. Data: 2009-11-03 13:01:25

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

a wszystko to dzieki internetowi.

W rzeczywistosci nastepuje spora rewolucja,
mimo ze nie az taka widoczna.
Chodzi o informacje w internecie.
W kilka chwil mozesz miec wieksza wiedze niz
ktos kto oglada serwisy mainstreamowych mediów.

Pozdr,
Duch

24. Data: 2009-11-03 13:07:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 10:05:38 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

> http://img687.imageshack.us/img687/8199/301020090807
55500125689.jpg

> Qra

:-D
--

Ikselka.

25. Data: 2009-11-03 13:10:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 11:07:08 +0100, Chiron napisał(a):

> Teraz pytanie: czy to prawda, ze na swinska grype na Ukrainie zmarly 2
> osoby- a reszta na "zwykla" grype?
>
> serdecznie pozdrawiam

Zawsze się zastanawiałam, dlaczego tylu ludziom nie wszystko jedno,na co
się umiera...
--

Ikselka.

26. Data: 2009-11-03 13:11:07

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> A wszechświat? ;)

nieustająco się w nią zapada z przyjemnym łoskotem :)

27. Data: 2009-11-03 13:14:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 11:37:04 +0100, Duch napisał(a):

> I jeszcze przy okazji.
> Dlaczego tzw. swinska grypa ma byc wyjatkowo niebezpieczna,
> skoro odmian wirusa grypy jest kilkaset?

Bo trzeba sprzedać zapasy leków z magazynów!

--

Ikselka.

28. Data: 2009-11-03 13:18:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Nov 2009 11:50:14 +0100, Chiron napisał(a):

> Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

> Czytalem kilka razy o identycznosci tego wirusa i wirusa "hiszpanki". Jednak
> zaraz mnie opadly watpliwosci:
> 1. skad wiadomo? Nie bylo jednozncznych wyników z cial zmarlych na
> "hiszpanke"?
> 2. jesli nawet- to przeciez mozna chyba przypuszcac, ze na tego wirusa
> kolejne pokolenia maja odpornosc, tak?

Może lepiej nie...

http://wyborcza.pl/1,76842,3859355.html
Wirus grypy z 1918 roku sprawił, że zaatakował nas nasz własny układ
odpornościowy - uważają naukowcy z USA
Hiszpanka zabiła od 20 do 50 mln ludzi na całym świecie. Co sprawiło, że
akurat ten wirus grypy był tak agresywny?

Aby to sprawdzić, uczeni z University of Wisconsin-Madison zakazili grupę
makaków wirusem grypy hiszpanki (kilka lat temu udało się go odtworzyć,
pobierając tkanki z wydobytego z wiecznej zmarzliny ciała Eskimoski -
jednej z ofiar epidemii). Szybkość, z jaką choroba zaatakowała zwierzęta,
zdumiała naukowców. - Po ośmiu dniach ich płuca były tak zniszczone, że
musieliśmy zwierzęta uśpić, bo wręcz topiły się we własnej krwi -
opowiadają dziś uczeni. Jednak ku ich zaskoczeniu dalsze badania ujawniły,
że to nie sam wirus był bezpośrednio odpowiedzialny za to, co się stało.
Kierujący badaniami Yoshihiro Kawaoka twierdzi, że małpy zabił ich własny
układ odpornościowy. Okazało się, że jego atak na zakażone mikrobami płuca
był tak silny, że te tego nie przetrwały. Naukowcy podejrzewają, że wirus w
jakiś sposób może wpływać na jeden z genów (zwany RIG-1) sterujących pracą
układu odpornościowego. Wyjaśnia to zagadkę, jaką stawiano sobie przez
dekady: "Dlaczego w odróżnieniu od normalnej grypy hiszpanka zabijała
głównie młodych i teoretycznie najzdrowszych ludzi?". "Teraz wreszcie mamy
odpowiedź, bo to właśnie młode osoby mają najsilniej działający układ
odpornościowy" piszą badacze w ostatnim "Nature". Podejrzewają, że w
podobny sposób na ludzki organizm może działać ptasi wirus H5N1. "

--

Ikselka.

29. Data: 2009-11-03 13:28:37

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba by to zweryfikowac, bo kolacza mi sie po glowie takie liczby:
> - umieralnosc przy zwyklej grypie: 0,01%
> - umieralnosc przy swinskiej 3,5% (przy zakladanych przez WHO 2,5%).
> Ale trzeba by poszukac konkretnych raportów.

Skad ze! Sa konkretne liczby.
Na swinska grype umiera 10x albo 100x mniej ludzi niz na zwykla grype.

przyklad:
"Swinska grypa zabila na calym swiecie okolo 3000 ludzi, na zwyczajna
sezonowa grype umiera co roku tylko w samych Niemczech 40tys ludzi."

Oczywiscie specjalisci mówia "na razie tylko tyle" i "wirus sie zmutuje".
Ale tak tez straszono w 1976 roku.

----
Bonus ;)

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2009/11/01/hahaha1n1/

Duch

30. Data: 2009-11-03 13:30:16

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Bo trzeba sprzedać zapasy leków z magazynów!

Tak jest, kryzys wiec ludzie mniej sie szczepia.
Wiec trzeba ich niejako przymusic.

Duch

Re: antysemityzm
Dyżurny wróg.