Nienajlepsza sytuacja w kraju

1. Data: 2009-11-02 10:59:11

Temat: Nienajlepsza sytuacja w kraju
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Mamy tzw. swiatowy kryzys i sporo sie mowi o sytuacji gospodarczej.
Jednak zwyklemu widzowi ciezko jest okreslic jak jest w rzeczywitosci i co
bedzie dalej.
Jedni oglaszaja koniec kryzysu, inni strasze kolejnym.
Ostaatnio bylo slychac pochwaly Polski ze mam +1% wzrostu gospodarczego.

Jak sie jednak sytuacja ma w rzeczywistosci?
Nie najlepiej.
Mamy 1% wzrostu, ale ... wszystko jest na kredyt!
Poslka w ostatnich latach bardzo sie zadluzyla -
chodzi m.in. o dlug publiczny czyli ile rzad zadluzyl sie u obywateli.

Kazdy obywatel jest zadluzony przez kolejne rzady na kwote
19 tysiecy zlotych. Oznacza to ze rodzina z 2 dzieci i 1 dziakiem
jest zadluzona na okolo 100 tys. zlotych!

To sporo.

Sa kraje z bardziej zadluzonym obywatelem: Niemcy, Wlochy, USA,
Australia, UK. To rekordy.

I z tego dlugo wynika ten kryzys.
Kredyty to byl rozwoj ktory teraz trzeba bedzie splacac.

Pozdrawiam,
Duch

2. Data: 2009-11-02 11:50:31

Temat: Re: Nienajlepsza sytuacja w kraju
Od: "ivan.kotz" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal

> [...]
> Australia, UK. To rekordy.
> I z tego dlugo wynika ten kryzys.
> Kredyty to byl rozwoj ktory teraz trzeba bedzie splacac.
==
Duchu, a co Ty sie tak przejmujesz ziemskimi sprawami, co ? :o/

"Prawdziwa wiedza to znajomosc przyczyn, a nie definicji
czy autorytetów " - Arystoteles

zdar

=^..^= ~ \|/ ~ \|/ ~
~`'~~~~~ \|/ ~~~~
ivan.kotz ~ \|/ ~~
--
Ps. Plywalem kiedys w LochNessie, ale cholernie zimna tam woda...
i permanentny brak ziela sw. Filipa, trzciny cukrowej oraz pierników

3. Data: 2009-11-02 11:57:03

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

link:
http://waluty.onet.pl/19300-zl--dlug-publiczny-polak
a,18893,3047600,1,prasa-detal

4. Data: 2009-11-02 12:08:32

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

"tanie panstwo" mialo byc,
a koryta coraz wieksze:

"zatrudnienie w administracji panstwowej wzrasta lawinowo. Dla przykladu:
resort gospodarki na poczatku stycznia 2007 roku zatrudnial 858 osób. Rok
pózniej w ministerstwie pracowalo 877osób, na poczatku tego roku: 908 osób.
W Ministerstwie Sportu i Turystyki latem tego roku pracowalo 198 osób. To o
ponad 50 proc wiecej niz dwa i pól roku temu. Nowych ludzi zatrudnia równiez
Ministerstw Finansów. W resorcie kierowanym przez Jacka Rostowskiego stan
zatrudnienia zbliza sie do 2400 osób, choc jeszcze na poczatku stycznia tego
roku wynosil 2175 osób."

http://1maud.salon24.pl/135532,gdzie-tuskowi-przyras
ta

5. Data: 2009-11-02 12:16:01

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Przyjazne Panstwo" psia krew:

Przyjazne Panstwo przygotowala nowelizacje kodeksu wykroczen, która
wprowadza surowsze kary za nielegalne zajecie przez straganiarzy chodnika
lub ulicy.

http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Koniec-dzikieg
o-handlu-na-ulicach-polskich-miast,wid,11648972,wiad
omosc.html?ticaid=19086&_ticrsn=3

6. Data: 2009-11-02 13:05:58

Od: DeDe <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-11-2009 o 13:16:01 Duch <n...@n...com> napisał(a):

> "Duch" <n...@n...com> wrote in message
>
> Przyjazne Panstwo" psia krew:

No jak, państwo przyjazne - ale tylko dla tych, którzy są przyjaźni dla
państwa:)

DD.

7. Data: 2009-11-02 14:05:29

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No jak, państwo przyjazne - ale tylko dla tych, którzy są przyjaźni dla
>państwa:)

Tak, pszyczyną jest niesprawiedliwość państwa,
psześladowanie obywateli pszez państwo.
Obywatele psześladowani nic nie wypracowują (siedzą, ukrywają się, pszestają
pracować- handlować i idą do PUP...)
Za to niesprawiedliwe państwo rozpuszcza pieniądze na byle co:
na kolejnego pociotkowego użędnika,
niedouczonego , więc robiącego błędy,
na szwędanie się po zagranicy,
na gadżety, na pijar?
(- czy własciwie użyłam słowa znaczącego pierwotnie całkiem co innego?).
Na ciągle nowe policyjne organizacje:CBA, CBŚ, ABW, straż miejską....
Na nowe resorty i ministerstwa (prokurator generalny...)....

8. Data: 2009-11-02 16:27:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stokrotka <o...@a...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Na ciągle nowe policyjne organizacje:CBA, CBŚ, ABW, straż miejską....
> Na nowe resorty i ministerstwa (prokurator generalny...)....

Na nowom ortografiem tesz

Qra

9. Data: 2009-11-02 18:00:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> lub ulicy.
>
> http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Koniec-dzikieg
o-handlu-na-ulicach-polskich-miast,wid,11648972,wiad

Spowodowalo to juz, ze teraz po prawdziwe mleko musze osobiscie jezdzic na
wies, bo jak chlopi zaplaca lapówy straznikom- to musza podniesc ceny- a
wtedy wychodzi za drogo. No cóz- tradycje przemytu zywnosci ze wsi do miasta
mamy w Polsce dluga...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

10. Data: 2009-11-02 18:04:57

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Stokrotka <o...@a...pl> tak oto plecie:

> Na nowom ortografiem tesz

Czy Qra mogła by mi to przetłumaczyć z nowoortografskiego na polski?:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

psychol-orgia
Re: antysemityzm