Homeopatia a alergie

1. Data: 2001-06-28 11:09:32

Temat: Homeopatia a alergie
Od: "max" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przesledzilem na grupie watek na temat homeopatii, sam niestety jestem alerg
ikiem i stad moje pytanie do grupowiczow: gdzie w Krakowie znajde dobrego le
karza homeopate ktory podleczy moja alergie????
Pozdrawiam wszystkich,
Max

2. Data: 2001-06-28 11:14:35

Temat: Re: Homeopatia a alergie
Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzies podobno na ul. Kopernika (ulica 1000 szpitali) przyjmuja homeopaci o
bardzo duzej renomie, podobna maja swietne wyniki wlasnie w leczeniu alergii,
ale mnie troche zniecheca czas oczekiwania. Poniewaz sa bardzo oblegani, z tego
co wiem trzeba sie rejestrowac na kilka miesiecy wczesniej. Chocia moze to jest
dobry moment, aby sie teraz zarejestrowac i na jesien bedzie jak znalazl!
Ja sie tam wybieram od wielu lat, ale jak poza wiosna nie mam objawow, to sobie
o tym nie mysle, dopiero w czerwcu sobie pluje, pardon, kicham w brode ...:-).

Jak chcesz to sprobuje dostac telefon od homeopaty, ktory leczy moje dzieci.

Marek

3. Data: 2001-06-28 11:20:50

Od: j...@l...localdomain (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Jun 2001 13:09:32 +0200, max <r...@h...com> wrote:
> [...]
>ikiem i stad moje pytanie do grupowiczow: gdzie w Krakowie znajde dobrego le
>karza homeopate ktory podleczy moja alergie????

Czemu nie zapytasz wróżki?

Jacek

4. Data: 2001-06-28 11:34:27

Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacku, miej na wzgledzie to, ze niektorzy ciagna te grupe przez modem. Daruj
sobie nic nie wnoszace, zlosliwe uwagi, bo tylko narazasz ludzi na niepotrzebne
koszty finansowe, nie liczac kosztow psychologicznych...
Jak nie nasz nic madrego do napisania, to ugryz sie w palce.

Marek

5. Data: 2001-06-28 11:52:20

Temat: Odp: Homeopatia a alergie
Od: "max" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Tiaaa,
Co do skutecznosci leczenia homeopatycznego "w ogole" nie bede sie
wypowiadal, ale sam mialem problemy z jelitami po wyleczeniu bakterii
helicobacter pylori ( ta od wrzodow) wyleczylem ja antybiotykami. Potem
przez prawie rok mialem duze problemy leczono mnie roznymi metodami, nie
pomagalo, to znaczy dostawalem tradycyjne leki rozkurczowe, uspokajajace
itp, po krotkiej poprawie problemy wracaly. Nastepnie moj lekarz ( notabene
znany i ceniony w Krakowie proktolog ) zastosowal leki homeopatyczne, po
zakonczeniu kuracji stan moich flaczkow sie zdecydowanie poprawil. Podaje
tylko fakt, nie wnikam czy to bylo dzialanie placebo, czy opozniona reakcja
organizmu na usuniecie bakterii, po prostu pomoglo mi, leki malo mnie
kosztowaly i czuje sie duzo lepiej. Nikogo nie zachecam, ale i nie
zniechecam, w koncu pierwsza zasada medykow brzmi "primium non cere" czy cos
takiego. A jak wiadomo homeopatyki maja bardzo niskie stezenie srodkow
aktywnych, wiec pewnie mi nie zaszkodza, a jesli pomoga, to tylko moj zysk.
Do pana Jacka glownie kierowalem ta wypowiedz, mysle ze pana podejscie -
logiczne oparte na faktach i wiedzy medycznej ( tej medycyny oficjalnej )
jest calkiem rozsadne, ale chyba zapomina pan o tym ze nasza wiedza jest
ograniczona i wielu spraw nie wyjasniono jeszcze, za jakies kilka -
kilkanascie lat moze sie okazac ze da sie skutecznosc jego udowodnic
stosujac wlasciwe metody naukowe czy aparature jakiej jeszcze nie mamy, to
ze nie ma jeszcze wytlumaczenia "oficjalnego" nie oznacza ze cos trzeba
zgnoic, a ludzi ktorzy chca skorzystac z danej metody, okreslac mianem glaba
czy zabobonnego wiesniaka. Chcialbym zauwazyc ze wielu lekarzy dopuszcza
stosowanie np. akupunktury czy aromoterapii czy innych podobnych metod
leczenia, ktore moga doskonale uzupelnic czy wesprzec medycyne klasyczna, a
ziola?? stosuje je pan? czy tez twierdzi ze sa to zabobony?
Dziekuje i pozdrawiam,
Max

Użytkownik Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

6. Data: 2001-06-28 11:54:16

Od: "max" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jesli mozna to bardzo prosze, nie zaszkodzi sprobowac, jesli na priv to mail
r...@p...onet.pl
Dziekuje za odzew,

7. Data: 2001-06-28 11:55:56

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

proszę nie mieszać homeopatii i leczenia ziołami !!
a co z antybiotykami ?
to też zabobony bo są pochodzenia naturalnego ???

dar

8. Data: 2001-06-28 12:01:35

Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

max napisał(a):

> [...]
> organizmu na usuniecie bakterii, po prostu pomoglo mi, leki malo mnie [...]

Wlasnie dlatego ja mam zaufanie do homeopatow, a nie do wrozek, bo sa to na
codzien normalni lekarze, po studiach medycznych, a nie jacys znachorzy z ludu
(chociaz nie twierdze, ze i ci ostatni sa w stanie w czyms pomoc), ktorzy znaja
sie co nieco na ludzkim organizmie (przynajmniej teoretycznie, jak wszyscy
lekarze). Jacek podchodzi do tego natomiast jak do 100%-wego zabobonu, bo "wg
nauki i logiki to jest nieuzasadnione".

Nic dodac, nic ujac. Dobrze napisane.

Marek

9. Data: 2001-06-28 14:32:35

Od: "Adas" <p...@m...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

max wrote in message <9hf32t$si5$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> [...]
le
>karza homeopate ktory podleczy moja alergie????

Krakow to takie (najlepiej pasuje syfne) miasto, ze zanieczyszczenia tkwia w
nim i nie zamierzaja isc sobie dalej. Stad na 5 osob pracujacych w moim
pokoju 4 maja alergie na pylki, najczesciej nabyli je w trakcie studiow, a
pochodza z terenow uwazanych za czyste (co mozna tez czytac
slabozaludnione).
Adas

10. Data: 2001-06-29 05:59:23

Od: b...@a...com.pl (Barbara Augustynek) szukaj wiadomości tego autora

Na ul Kopernika 8 znajdują się gabinety homeopatów. W Panoramie Firm
znajdź numer i zarejestruj się. A najlepiej to się tam wybierz osobiście
- jest tam w poczekalni taka tablica informacyjno-ogłoszeniowa - może
tam czegoś więcej się dowiesz, a jak nie to możesz zapytać osobę
rejestrującą.
Co do kolejek - to niekiedy są rzeczywiście długie terminy, ale teraz są
wakacje więc może akurat.
Niestety nie wiem który z nich jest specjalistą od alergii.
Ja osobiście korzystam z usług jednego z nich (w zupełnie innym temacie)
i uważam że ta metoda jest wpaniała - mnie to pomaga.
Jeśli chcesz coś więcej to daj znać

PS. Obok tych gabinetów jest też dobra apteka z lekami honeopatycznymi.
Barbara

Problem eutanazji
Choroba Castelmana?
Mikrofalówka