Re: Homeopatia a dzialanie placebo...

1. Data: 2000-02-02 20:56:33

Temat: Re: Homeopatia a dzialanie placebo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"expert" <e...@f...onet.pl> wrote in message news:38964FAF.44D2@friko.onet.pl...

> Gdybys potrafil zmierzyc ilosc antybiotykow i witamin spozywanych w pokarmach
> jako przetworzony dodatek do paszy kur (jajka), krow (mleko, mieso) swin ( szynka)
> to bys sie nie dziwil ze apteke przynosisz do domu codziennie z zakupami.

No i co Ty czlowieku wygadujesz... pleciez zupelnie nie na temat.
Ty pisales, ze dawniej ludzie nie jedli antybiotyków i byli zdrowi, nie chorowali.
A tymczasem, o czym ja pisze, ludzie umierali na prymitywne choroby czy
zakazenia... Ty mi tu wyjezdzasz z antybiotykami w miesie... Co ma piernik?

> alez pisales przeciez o l.h.
> Czy na zapalanie pluc tez bierzesz l.h. ?

Co to znaczy "tez"? Ja nie pisalem ze JA zazywam - prosze nie wprowadzaj w blad.
Nie wiem na co stosuje sie to placebo - mam nadzieje, ze na zapalenie pluc - nie.

> Ok, Masz chwile czasu to przeslij na liste sklad chemiczny 10-20 popularnych ziol,
> z uzwglednieniem substancji aktywnych.

I znowu nie zrozumiales... Stanowczo za szybko czytasz te artykuly!
Jedna sekunda to za malo bo potem glupoty wypisujesz i cmoje boje jak teraz!
Nie protestuje, ze w ziolach sa aktywne zwiazki chemiczne, nie protestuje
ze woda i powietrze to chemia - ja pisze tylko, ze takie truizmy to cmoje boje!
Powstrzymaj sie prosze, bo jest niewielka róznica gdy pijesz napar z dziurawca,
czy czysta wode - mimo iz to i to jest chemia...