S Z C Z E P I O N K I przymusowe ???

1. Data: 2000-02-02 16:33:38

Temat: S Z C Z E P I O N K I przymusowe ???
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W radiu słyszałem, że ktoś zarządził, że wszystkie dzieci na świecie mają
być szczepione. W kilku numerach pewnego wege pisemka pisano o szkodliwości
szczepionek. Wielu Indian, Afrykanów, Azjatów i innych ludzi było
ofiarami tajnych eksperymentów szczepionkowych. Firmy farmaceutyczne robiły
niebezpieczne doświadczenia na żywych ludziach . W pewnych innych
pisemkach wyczytałem, że trwają badania nad czipami (mikro urządzeniami
elektronicznymi), które mają być wszczepiane ludziom aby "ułatwić" takie
sprawy jak używanie dowodu osobistego, karty bankomatowej i kontrolę nad
społeczeństwem . W tych też pisemkach były opisy badań nad mikrorobocikami,
które wpuszczone do żył pacjenta miałyby według określonego programu
(wpisanego w nie) dokonywać takich zmian w organiźmie, które doprowadzałyby
do wyzdrowienia. Czy widzicie jakiś związek między tymi spostrzeżeniami ?
Czyżby Bill Gates from Microsoft and Spółka chce zostać Hitlerem numer dwa
( kontrolerem cyber-ludzi ) ? Niby fantastyka ale jakie to realne.
<<< Zwróć uwagę drogi przyjacielu co kupujesz, gdzie kupujesz, jak żyjesz
i czy nie jesteś nieświadomym sponsorem badań naukowych naukowców
psychopatów.
P. S. Ile pieniędzy jest potrzebne na wyprodukowanie pieniędzy ?
KTO ZA TO PŁACI ??? .......I CZYM PŁACI ???

2. Data: 2000-02-08 13:55:26

Temat: Re: S Z C Z E P I O N K I przymusowe ???
Od: "P(r)zemo" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomaszek Ogrodnik wrote in message ...
>W kilku numerach pewnego wege pisemka pisano ... /ciach
>W tych też pisemkach ... /ciach/

Co to za pisemka? Jeśli to te o których myślę to IMHO są one cokolwiek
tendencyjne...

>P. S. Ile pieniędzy jest potrzebne na wyprodukowanie pieniędzy ?
>KTO ZA TO PŁACI ??? .......I CZYM PŁACI ???

to też z tych pisemek ? :-|

p...@p...onet.pl

re:problemy ze snem
Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III