Nadżerka szyjki macicy

1. Data: 2000-02-02 12:05:39

Temat: Nadżerka szyjki macicy
Od: m...@g...org.pl (Marcin Szymonik) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o podanie informacji badz zrodel w ktorych moge je
znalezc nt. powyzszego schorzenia (geneza - przebieg - powiklania -
leczenie)

martines

vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
vwvwvwvwvwvwvwvwvw
Marcin Szymonik - member of Internet Garbus Club - ICQ UIN: 60886311
http://www.garbusy.pik-net.pl/no_mirror/members/mart
ines/index.html
email: m...@g...org.pl ; m...@g...getin.pl

2. Data: 2000-02-03 02:22:49

Temat: Re: Nadżerka szyjki macicy
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Szymonik napisał(a):

> [...]
vwvwvwvwvwvwvwvwvw
> Marcin Szymonik - member of Internet Garbus Club - ICQ UIN: 60886311

Każdy podręcznik do ginekologii (jeżeli mówimy o nadżerce szyjki macicy).
M.A.

3. Data: 2000-02-04 15:13:27

Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Micha=B3?= Adamski napisał(a):

> Każdy podręcznik do ginekologii (jeżeli mówimy o nadżerce szyjki macicy).
> M.A.

Konkrety przesłałem w poczcie prywatnej. Całościowe omówienie problemu
nadżerki (o co faktycznie prosisz) zajęło Profesorowi Klimkowi kilkanaście
stron w podręczniku ginekologii. Nawet odpowiedź na dość szczegółowe pytanie
(zobacz Odp: Nadżerka) może zajšć kilka akapitów.

Pozdrowienia

Michał Adamski

Minisiston - prosze o info
Odp: Do Kazia