Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III

1. Data: 2000-02-02 09:45:56

Temat: Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeGaba napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

>Ja widziałam, nieraz, jak lekarze traktowali człowieka gorzej niz
>zwierze.

>Dla lekarza, pacjent nie jest człowiekiem, tylko przedmiotem!!!

O! Wyglada to na polemike z katolickim swiatopogladem!
Tam, gdzie rzadza dogmaty nie ma miejsca na myslenie i uczucia.
Niektore zalozenia religii katolickiej sa mi od dawna wstretne. Chociazby
to - zwierzeta nie maja duszy.
Ile zlego moglo jedno takie zdanie zrobic naszym mniejszym braciom.
Pojmowane prosto - nie ma duszy, nie cierpi, nie ma powodu by sie z liczyc
z *rzecza*.
Polska, katolicka wies jest tu doskonalym, modelowym przykladem do czego to
prowadzi. Inne religie sa bardziej liberalne i tolerancyjne.
Przypuszczam, ze znajdzie sie pare osob chetnych do rzucenia sie na mnie!
Zapraszam!
Uwielbiam dyskusje z ortodoksami!
Bozena
Kubus Fatalista