Minisiston - prosze o info

1. Data: 2000-02-02 12:05:31

Temat: Minisiston - prosze o info
Od: m...@g...org.pl (Marcin Szymonik) szukaj wiadomości tego autora

Prosze o informacje na temat tego srodka, ewentualnie adres pod ktorym
mozna je znalezc. Zaznaczam ze chodzi mi o dokladne informacje na
temat tego wlasnie srodka a nie innych jemu podobnych. Mile widziane
beda tez indywidualne opinie osob stosujacych ten srodek.

z gory dzieki

martines

vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
vwvwvwvwvwvwvwvwvw
Marcin Szymonik - member of Internet Garbus Club - ICQ UIN: 60886311
http://www.garbusy.pik-net.pl/no_mirror/members/mart
ines/index.html
email: m...@g...org.pl ; m...@g...getin.pl

2. Data: 2000-02-03 02:24:38

Temat: Re: Minisiston - prosze o info
Od: Michał Adamski <a...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Szymonik napisał(a):

> [...]
> temat tego wlasnie srodka a nie innych jemu podobnych. Mile widziane
> beda tez indywidualne opinie osob stosujacych ten srodek.

Na ulotce dołšczonej do leku jest dużo informacji
M.A.

Odp: Do Kazia
Prawo do intymności w szpitalu?
Re: zalozenia czumizmu - cd. cz.III