Re: Homeopatia, biorezonans i inne takie

Data: 2002-04-15 10:19:58
Temat: Re: Homeopatia, biorezonans i inne takie
Od: p...@a...gda.pl (Piotr)

> Podobnie medycyna alternatywna może wykazać swoją skuteczność posługując
się własnymi metodami (oczywiście w takich dowodach nie ma miejsca na
statystykę,
> eksperyment itp.)
> To, co napisałem jest raczej pokrętne i pokazuje jedynie, że nauka nie
jest
> jedynym sposobem rozwiązywania problemów tego świata i że jej metody nie

> uniwersalne. Spróbujmy np. naukowo sprawdzić hmm... poprawność "Procesu"
> Kafki. Nie da się. Nauka ma się nijak do literatury, choćby dlatego, że
> posługują się zupełnie odmiennym zestawem pojęć i metod. Podobnie nie da
się
> naukowo weryfikować pseudonauki. ;-)
> Kris

Kris,

masz racje. Ale lekarza obowiazuje jedna, prosta jak drut zasada i nie ma
sie nad czym zastanawiac. Ma stosowac do swojego rozumowania metody naukowe.
Ma ratowac i pomagac chorym ludziom wedlug prostego kodeksu. Kropka. To jest
jego obowiazek i za to mu placi spoleczenstwo. Juz nieraz sie nauczylem, ze
zdrowie to bardzo powazna sprawa.

Piotr Zielinski
www.neurochirurgia.2p.pl